کد خبر 927229
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
امیرحسین فتحی

اختلاف بین کادر فنی و یکی از معاونان باشگاه استقلال ادامه‌دار شده و در این مدت سرپرست باشگاه استقلال هم ورود جدی به این موضوع نداشته که اگر غیر از این بود مشکل تاکنون حل شده بود.

به گزارش مشرق، وینفرد شفر سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال روز گذشته در صفحه شخصی‌اش با اشاره به نامه باشگاه برای جذب بازیکن خارجی اعلام کرد که از این موضوع بی‌خبر بوده و زمانی که متوجه نامه باشگاه شده، شگفت‌زده شده است. این جمله شفر اختلافات و عدم هماهنگی در میان مدیران استقلال و کادر فنی را به خوبی نشان می‌دهد.

اختلاف شفر و یکی از معاونان باشگاه استقلال موضوعی نیست که مربوط به امروز و دیروز باشد و این سؤال پیش می‌آید که چرا امیرحسین فتحی به عنوان سرپرست باشگاه مداخله نمی‌کند تا ماجرا به پایان برسد؟ چرا باید میان باشگاه و شفر ناهماهنگی وجود داشته باشد که سرمربی تیم از نامه باشگاه بی‌خبر باشد. امیرحسین فتحی در جریان نامه‌ای که باشگاه برای جذب بازیکن پاراگوئه‌ای ارسال کرده، بوده، اما چرا شفر تنها به معاون او انتقاد کرده است؟ در باشگاه استقلال چه اتفاقی افتاده که برخلاف ابتدای فصل که شفر از معاون باشگاه به خاطر جذب بازیکنان خارجی تشکر می‌کرد، اکنون می‌گوید از نامه باشگاه برای جذب بازیکن بی‌خبر بوده است؟ در این مدت چه گذشته و چه اتفاقاتی رخ داده و چرا مشکلات تاکنون حل نشده است؟

بیشتر بخوانید:

فتح‌الله‌زاده: در حق اسپانسر استقلال کم لطفی می‌کنند

 

در صورتی که فتحی نتواند جلوی اختلافات باشگاه و کادر فنی را بگیرد، ضرر آن متوجه استقلال خواهد بود، آن هم در مقطعی که نیم فصل دوم کمتر از یک ماه دیگر آغاز می‌شود و دیگر فرصت آزمون و خطا نیست.

از طرفی، با کنار رفتن دو نفر از اعضای هیئت مدیره استقلال، وزارت ورزش و جوانان هیچ اقدامی برای جانشینان آنها نکرده تا همه چیز توسط معاونان باشگاه پیش برود، در صورتی که برای هر اقدام قانونی، امضای دو نفر از اعضای هیئت مدیره باید وجود داشته باشد. وقتی هیئت مدیره‌ای وجود نداشته باشد، هیچ نظارتی روی کارها صورت نمی‌گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
    19 0
    تا وقتی سلطانی فر وزیر پرسپولیس و جوانان، حال و روز استقلال همینه.
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
    8 1
    استقلال گناهش اینه که تیم حکومتی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس