به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی آموزش پرورش استان قم، در پی انتشار خبری با عنوان فیلم / سرویس مدرسه خطرناک در قم! به اطلاع می رساند اینگونه سرویس های دانش آموزی بدون مجوز، به هیچ عنوان اختصاص به شرکت های طرف قرارداد با اموزش و پرورش و سازمان تاکسیرانی نیستند و هماهنگی انتقال دانش اموزان در اینگونه سرویس ها بر عهده خود اولیای محترم و خارج از نظارت مدرسه و سازمان تاکسیرانی می باشد.

از این رو آموزش و پرورش به اولیای محترم توصیه و تاکید نموده ضمن هماهنگی با مدیران محترم واحدهای آموزشی و درخواست سرویس های معتبر و دارای اطمینان هم به لحاظ نیروی انسانی و هم به لحاظ مسایل فنی جهت انتقال دانش آموزان از شرکت های دارای مجوز تحت نظارت سازمان تاکسیرانی قم استفاده نمایندکه بخشنامه آن نیز به مدارس ارسال گردیده و در ذیل جوابیه نحوه و چگونگی استفاده از سرویس نیز ضمیمه شده است.

یاد اور می شود آموزش و پرورش استان قم در قبال سرویس های آزاد که توسط خود خانواده های محترم برای ایاب و ذهاب دانش آموزان تعبیه گردیده است هیچ مسیولیتی ندارد ولیک به لحاظ احترام به این هم استانی عزیز و وظیفه اخلاقی و انسانی، نسبت به حفظ امنیت عزیزان دانش اموز توصیه های نظارتی را به مدیران محترم واحد اموزشی داده وهمچنان نیز خواهد داشت‌.

پر واضح است آموزش و پرورش استان درصورت مشاهده و یا دریافت اخباری مبنی بر تخلفات سرویس ها به هر طریق ممکن اقدامات پیشگیرانه و سرعتی خود را انجام داده و با ارتباط با پلیس محترم راهور قم خواستار برخورد جدی و قاطع با متخلفین سرویس‌ها خواهد بود که البته پلیس راهور استان نیز مجدانه برخوردهای قانونی را اعمال خواهد نمود.

انتظار میرود اولیای عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان سرویس های مدارس آن را به پلیس محترم راهور استان گزارش تا این عزیزان جهت نظارت دقیق درسریعترین زمان ممکن در محل حاضر گردند.

البته نمایش این فیلم با عنایت به انچه که مشهود است از جمله نداشتن لباس فرم و ملزومات دانش اموزی وناخوانی پلاک، ثابت کننده وجود دانش اموز مدرسه در قم نیست مضاف بر اینکه ممکن است عده ای در زمان تعطیل از یک خانواده یا چند خانواده به این اقدام خطرناک دست زده باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس