هادی طباطبایی

پیشکسوت آبی پوشان با انتقاد شدید از مدیریت این باشگاه خطاب به آنها گفت: اگر توان حل مشکلات استقلال را ندارید با رفتن‌تان به این باشگاه کمک کنید.

به گزارش مشرق، هادی طباطبایی یکی از پیشکسوتان استقلال است که ابتدای فصل از منتقدان مدیریت این باشگاه بود و معتقد بود این تیم در این فصل با مشکلاتی مواجه می‌شود. و به نظر می‌رسد بحرانی که این روزها باشگاه استقلال با آن دست به گریبان است، خیلی دور از پیش بینی‌های ابتدای فصل وی نبود.

طباطبایی با تاکید دوباره بر انتقادات ابتدای فصلش از مدیریت استقلال اظهار داشت: پیش بینی این روزها را کرده بودم و از ابتدای فصل بارها هشدارهای لازم را داده بودم. اما متاسفانه نه تنها گوش شنوایی نبود که این حرف‌ها را بشنود، بلکه ما را هم متهم کردند.

وی اضافه کرد: از ابتدای فصل می‌گفتم این تیم را برای نیم فصل بسته‌اند و در نیم فصل باید تقویت شود. الان که بیشتر از ۲۰ روز از نیم فصل گذشته از تغییرات و تقویت تیم هیچ اثر و نشانه‌ای نیست. حتی باشگاه توان این را نداشته که تمرینات تیم را آغاز کند.

سنگربان پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: در حالی الان باشگاه در مشکلات بی پولی می‌سوزد که ابتدای فصل پول زیادی را هزینه خرید بازیکنان بی کیفیت خارجی کردند. بازیکنانی که آنقدر ضعیف بودند که هیچ جای دفاعی برای خود نگذاشتند و بدون این که ثمری داشته باشند در نیم فصل پولی گرفتند و رفتند. پولی که می‌توانست لااقل هزینه اردوی نیم فصل و آغاز تمرینات باشد، خرج نیم فصل بازی بی تاثیر این دو بازیکن شد.

بیشتر بخوانید:

استقلالی‌ها به تیمشان امیدوار نباشند!

طباطبایی تصریح کرد: آقایان عنوان می‌کردند که بابت نورافکن، حسینی و تیام پول گرفتند و من همان موقع گفتم این پول‌ها برای استقلال ستاره سوم نمی‌شود، اما آقایان افتخار می‌کردند که درآمدزایی کردند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: الان هم عنوان می‌کنند طوری با گرو و نیومایر فسخ کردند که آنها شکایت نمی‌کنند. وقتی اصلاً جذب این دو بازیکن از پایه مشکل داشت، فسخ قرارداد با آنها افتخار ندارد.

ملی پوش سابق استقلال گفت: متاسفانه افرادی در این باشگاه مدیریت می‌کنند و برای آن تصمیم می‌گیرند که حتی نمی‌دانند بسیاری از پیشکسوتان چند سال در این تیم بازی کرده‌اند. امثال من که سال‌ها در این تیم بازی کرده و خاک آن را خوردم حق اعتراض و انتقاد ندارم، اما خیلی‌ها که بزرگترین افتخارشان این بود که در گذشته هوادار تیم بودند، الان در مقامی هستند که می‌توانند برای باشگاه تصمیم بگیرند.

وی در خصوص مشکلاتی که باشگاه با حامی مالی‌اش دارد بیان داشت: ما که چیزی نمی‌دانیم چون توضیحی در این خصوص از مقامات مسئول باشگاه نشنیدیم. اما آنطور که شنیده می‌شود باشگاه با حامی مالی‌اش مشکلاتی دارد. اگر این موضوع صحت دارد که مدیران باید با هواداران و پیشکسوتان با صداقت مطرح کنند و توان این را داشته باشند یا این مشکل را حل کرده یا اسپانسر را عوض کنند. اگر هم بنا به گفته آقایان چنین مشکلی نیست، پس چرا تیم در مشکلات مالی غوطه ور است؟

طباطبایی اظهار داشت: اولین اصل هر تیم داشتن یک زمین تمرین است. وقتی آقایان حتی نمی‌توانند یک تمرین تدارک ببینند، پس میز و صندلی‌های مدیریتی را ترک کنند و با رفتن شان به استقلال کمک کنند و جا را برای افرادی که می‌توانند این مشکلات را حل کنند خالی کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس