حناچی نمایه

شهردار تهران با بیان اینکه قیمت واقعی بلیت مترو ۷۰۰ تومان نیست گفت: قیمت بلیت مترو بیش از این ارقام است.

به گزارش مشرق، پیروز حناچی در مراسم امضای قرارداد ۳۷۶ واگن مترو برای شهرداری تهران با شرکت واگن‌سازی پارس و یک شرکت چینی اظهار کرد: اکنون دو میلیون سفر درون شهری با مترو انجام می‌گیرد و این شرایط ایده‌آل ما نیست چرا که ۱۴ درصد از سفرها با مترو انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

خروجی ائتلاف پولکی امید زمزمه بلیت مترو ۱۰ هزارتومانی

وی تصریح کرد: باید بتوانیم تعداد سفرها با مترو در روز را به ۷ میلیون افزایش بدهیم و با این شرایط و کاهش سفرهای شهری اتفاقات خوبی در حوزه کاهش آلودگی هوا صورت می‌گیرد و در این خصوص باید شاهد توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش سفرهای شخصی باشد.

شهردار تهران ادامه داد: مترو مؤثرترین بخش در حوزه حمل و نقل عمومی است و برای اینکه سرفاصله قطارها برای ورود به ایستگاه‌ها را کاهش دهیم نیاز به واگن داریم که براساس آخرین گزارش کسب شده ۲ هزار واگن در این حوزه کسر داریم.

حناچی ادامه داد: امروز قرارداد تولید واگن‌های مترو برای شهر تهران امضا شد و امیدواریم تجربه خوبی برای ساخت واگن‌های تولید داخل فراهم شود

وی در پایان گفت: ما باید بتوانیم از سرمایه‌گذاری در بخش حمل و نقل عمومی استفاده بهتری را ببریم و این در حالی است که قیمت واقعی بلیت مترو ۷۰۰ تومان نیست بلکه بیشتر از این ارقام است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    6 0
    با ۷۰ هزارتومان راضی می شوید!!!! خجالت بکشید از جیب مردم.
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    5 0
    حقوق واقعی چقدره؟
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
    4 0
    احمق ها نمي دانند بسياري كشورها براي تشويق استفاده از وسائل عمومي و به خاطر هزينه هاي بسيار سنگين تر زيست محيطي و سلامت نسل ها و دهها دليل ديگر دارند به سمت رايگان كردن مترو واتوبوس مي روند. هر كدام از مسئولان بي كفايت فقط نوك دماغشان را مي بينند.
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
    1 0
    مردم هم باید خجالت بکشند که به این اسهال طلبهای همیشه طلبکار رای دادن
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
    0 0
    با توجه به کیفیت خدمات در مترو خیلی گران هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس