سردار ناظری نمایه

فرمانده انتظامی شرق استان تهران جزئیات حفاری صورت گرفته به قصد سرقت منابع سوختی پالایشگاه شهرری را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سردار عبدالرضا ناظری درباره حفاری ایجاد شده در یک زمین برای سرقت از خط لوله انتقال سوخت پالایشگاه شهرری اظهار کرد: اعضای یک باند در تاریخ ۲۰ شهریور ۹۷، زمین محصور شده‌ای را در روستای گلزار از توابع شهرستان پاکدشت، از طریق یک بنگاه با عنوان پرورش گل و گیاه و بوقلمون اجاره کرده بودند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: این افراد با اطلاع از قرار گرفتن انتقال خط لوله فرآورده‌های نفتی پالایشگاه شهرری به مازندران در حوالی زمین اجاره شده، حفاری را انجام دادند و به خط لوله انتقال سوخت که روی آن فلکه ۴ اینچ کلاس ۴۵۰ قرار داشت، رسیدند.

بیشتر بخوانید:

دزدی از شاه لوله انتقال نفت بوشهر +عکس

وی ادامه داد: با توجه به افت فشار ایجاد شده در لوله انتقال سوخت، معاون حقوقی پالایشگاه به پلیس آگاهی مراجعه کرده و موضوع به اطلاع پلیس رسید.

ناظری متذکر شد: با هماهنگی مقام قضائی دستور بررسی درباره این پرونده صادر و در گام نخست، مالک زمین احضار شد که عنوان کرد زمین در اجاره فرد دیگری است و در نهایت متهم بازداشت شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه این افراد قصد سرقت منابع ملی را داشتند، یادآور شد: درباره میزان سوخت برداشت شده و مدت زمان برداشت باید کارشناسان شرکت نفت اظهار نظر کنند اما محرز است که حفاری صورت گرفته است.

ناظری با بیان اینکه تحقیقات درباره شناسایی دیگر اعضای این باند ادامه دارد، گفت: جزئیات بیشتر درباره این پرونده با تکمیل تحقیقات و بازداشت سایر متهمان اعلام می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس