قاضی صلواتی نمایه

قاضی صلواتی در واکنش به اظهارات برخی از شکات مبنی بر تهدید از سوی متهمان گفت: تهدیدات و فشار به شکاک فقط پرونده متهمین را سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش مشرق، در ادامه رسیدگی به پرونده متهمان شرکت دومان توکان پس از سی دقیقه تنفس دادگاه با ریاست قاضی صلواتی ادامه پیدا کرد و برخی از شکاک با حضور در جایگاه مطالبی را مطرح کردند.

یکی از شکاک با بیان اینکه ۱۰۰ میلیون تومان در شرکت دومان سرمایه‌گذاری کرده است، گفت: علاوه بر خسارت‌های مالی ما دچار خسارت‌های معنوی و حیثیتی نیز شده‌ایم، چرا مدیران این شرکت با پول سرمایه‌گذاران برای خودشان خانه و ماشین‌های گران‌قیمت خریده‌اند و حقوق‌های ۵۰ میلیون تومانی پرداخت می‌کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

کامبیز «ق» یکی دیگر از شکاک بود که مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان برای پدرش در این شرکت سرمایه‌گذاری کرده بود وی می‌گفت پدرم سال گذشته دچار بیماری شد و من بارها بارها به دفتر این شرکت مراجعه کردم تا بتوانم سرمایه خود را پس بگیرم تا بتوانم پدرم را در یک بیمارستان مناسب بستری کنم، اما مسئولان شرکت هیچ اعتنایی به گفته‌های من نکردند تا اینکه پدرم در تاریخ ۲۵ بهمن سال گذشته از دنیا رفت.

یکی دیگر از شکاک با حضور در جایگاه عنوان کرد: که ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در این شرکت سرمایه‌گذاری کرده است که از رئیس دادگاه خواست که اولویت را بازگرداندن پول ۱۸۶ نفر شکاک پرونده قرار بدهد و محکومیت‌های قضایی را در اولویت دوم قرار دهد.

همچنین چند تن از شکاک با حضور در جایگاه نسبت به تهدیدهایی که مدیر شرکت آقای دومان نسبت به شکاک انجام داده است اعتراض کردند آنها همچنین عنوان داشتند برخی از شکاک با ایجاد یک کانال تلگرامی تحت عنوان تحت‌الحفظ قصد دارند نظر همه شکاک را به این جلب کنند که ایشان تحت‌الحفظ از زندان آزاد شود تا بتواند بدهی‌های شکاک را بپردازد.

در انتهای جلسه قاضی صلواتی از همه شکاکی که نتوانسته در جلسه حضور پیدا کنند و لایحه‌شان برای امروز آماده نشده دعوت کرد تا در جلسه فردا حضور پیدا کرده و مطالب خود را مطرح کنند.

وی در خاتمه جلسه دادگاه عنوان کرد: تهدیدات و فشار به شکاک فقط پرونده متهمین را سنگین‌تر می‌کند و موضوعی تحت عنوان تحت‌الحفظ فقط زمانی می‌تواند اجرای شود که متهمان اموالی را برای فروش و یا انتقال اعلام کنند والا ما هیچ آزادی تحت‌الحفظی در غیر اینصورت نداریم.

قاضی صلواتی رأس ساعت ۱۳:۱۵ ختم جلسه را اعلام کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس