کد خبر 926794
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
دالیچ

خبری که دیروز در رابطه با حضور زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی در امارات منتشر شده بود ساعتی بعد تکذیب شد.

به گزارش مشرق، آلبرتو زاکرونی سرمربی ایتالیایی و پرافتخار تیم ملی امارات اینروزها تحت فشار رسانه‌ای قرار دارد. او از زمانی که امارات آمده نتایج نسبتاً خوبی هم گرفته اما سبک تدافعی بازی‌های این تیم هواداران فوتبال امارات را راضی نمی‌کند.

تساوی یک بر یک برابر بحرین با آن پنالتی عجیب در اولین بازی تورنمنت به هیچ وجه هواداران اماراتی را راضی نکرده است و از همین رو دیروز صحبت از یک جایگزین سرشناس به جای زاکرونی بود. روزنامه «الرایه» امارات روزگذشته این خبر را منتشر کرد که دالیچ برای عقد قرارداد با فدراسیون امارات و جانشینی زاکرونی به دوبی رسیده است.

بیشتر بخوانید:

۲۰۱۸؛ سال ناکامی مربی‌های کروات در فینال!

فدراسیون فوتبال امارات اما خیلی زود و ساعتی بعد این خبر را تکذیب کرد. با این وصف اما به نظر وضعیت زاکرونی در امارات چندان مستحکم نباشد. کسب یک نتیجه نه چندان خوب و یا نمایشی دور از انتظار برابر هند می‌تواند راه خروج را حتی به سرمربی سابق یووه و اینترمیلان هم نشان بدهد.

او در ۱۸ بازی که هدایت تیم ملی امارات را به عهده داشته تنها ۴ برد به دست آورده در حالی که ۷ بار مساوی کرده و ۷ بار هم باخته است. او تنها در ۲۲ درصد بازی‌هایی که انجام داده به برد رسیده است هرچند باخت‌های او با امارات اغلب در بازی‌های دوستانه و برابر حریفان غیر آسیایی رخ داده اند. او اما با امارات برابر ازبکستان، عراق برنده شد و با عربستان سعودی هم به تساوی رسید.

اما با توجه به عدم محبوبیت زاک در امارات و کم صبر بودن مدیران اماراتی شایعه دالیچ شاید مثل بسیاری از شایعه‌های فوتبالی فراتر از یک شایعه باشد. به نظر بازی امارات با هند و نمایش سونیل چیتری و دوستانش در سرنوشت زاک و آمدن احتمالی سرمربی تیم ملی کرواسی نقش مهمی خواهند داشت. دالیچ یک مربی محبوب و موفق در فوتبال امارات است. او با العین قدرت اول امارات بود و بعد از کسب سه عنوان قهرمانی در لیگ داخلی این تیم را در سال ۲۰۱۶ به مقام قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا رساند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس