کمیسیون قضایی نمایه

رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: معاون پزشکی قانونی عنوان کرد که برخی از تصادفات ساختگی هستند.

به گزارش مشرق، اللهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضائی مجلس گفت: در جلسه امروز و با حضور رؤسا ومعاونین دستگاه‌های مرتبط با حوزه کار کمیسیون قضائی، موضوع لایحه بودجه ۹۸ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه که رؤسای سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان قضائی نیروهای مسلح، شوراهای حل اختلاف و معاونین پزشکی قانونی و دیوان عدالت اداری حضور داشتند، نمایندگان دستگاه‌های مسئول درخواست‌های بودجه‌ای خود را در خصوص لایحه بودجه ۹۸ مطرح کردند.

بیشتر بخوانید:

عوامل درگیری دیشب تهرانسر دستگیر شدند

برای حمایت از یک خانم جوان آدم کشتم!

رئیس کمیسیون قضائی مجلس اظهار داشت: در این جلسه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح محدودیت‌های فضای اداری این سازمان و فرسودگی ساختمان‌های سازمان تحت امر خود در شهرستان‌های مختلف را مطرح کرد و خواستار تخصیص اعتبارات لازم به سازمان قضائی نیروهای مسلح و از جمله این بخش شد.

ملکشاهی خاطرنشان کرد: در این جلسه رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هم با اشاره به تخصیص ۴۲ درصد از درآمدهای این سازمان به هلال احمر گفت که این درآمدها در بودجه ۹۸ یا به طور کامل به سازمان ثبت اسناد اختصاص یابد و یا حداقل درصد کمتری از آن به هلال احمر تخصیص داده شود.

وی افزود: رئیس شوراهای حل اختلاف در این جلسه عنوان کرد که از ۵ میلیون پرونده‌ای که به دستگاه قضائی ارجاع داده می‌شود، ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و این نشان‌دهنده حجم بالای کار شوراهای حل اختلاف است.

رئیس کمیسیون قضائی مجلس اظهار داشت: رئیس شوراهای حل اختلاف گفت که ما با مشکل اعتبار برای بیمه کارکنان شوراهای حل اختلاف مواجه هستیم و خواستار اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به این بخش در لایحه بودجه ۹۸ هستیم و از سوی دیگر، با مشکلاتی در حوزه‌های مختلف از جمله تأمین خودرو و دیگر مسائل نیز مواجهیم و درخواست کمک برای تأمین اعتبار در این زمینه و زمینه‌های دیگر کاری شوراهای حل اختلاف را داریم.

ملکشاهی خاطرنشان کرد: معاونین سازمان دیوان عدالت اداری نیز در این جلسه موضوع محدویت فضای اداری خود را مطرح کردند و گفتند که در مجاورت ساختمان این دیوان زمینی وجود دارد که اگر اعتبارات لازم برای خرید آن درنظر گرفته شود و این زمین خریداری و فضای اداری سازمان گسترش پیدا کند شرایط‌شان بهتر خواهد بود.

وی افزود: معاونین پزشکی قانونی نیز گفتند که حقوق پزشکان پزشکی قانونی پایین است و همین مسئله باعث می‌شود که کسی برای فعالیت در این سازمان رغبت نداشته باشد.

رئیس کمیسیون قضائی مجلس اظهار داشت: معاونین این سازمان عنوان کردند که برخی از تصادفات ساختگی است و پزشکان با دید کارشناسی خود این موضوع را تشخیص می‌دهند و از وارد آمدن خسارت به بیمه‌ها جلوگیری می‌کنند و ما درخواست داریم تا بخشی از درآمد بیمه شخص ثالث به پزشکی قانونی اختصاص یابد تا این سازمان نیز شرایط بهتری را به لحاظ بودجه و اعتبارات داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
    0 0
    بخشی از درآمد برسه به پزشکان؟ ینی باید منتظر باشیم کسی که دستش شکسته دکتر آروم بزنه به پشتش بگه پاشو چیزیت نیست فیلم بازی نکن خخخخ.گرفتین مارو؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس