عباس الیاسی

رئیس هیئت مدیره و سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد علیرضا اسدی برای ادامه فعالیت در این باشگاه منع قانونی داشته است.

به گزارش مشرق، عباس الیاسی، رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز درباره دلایل جدایی علیرضا اسدی از این باشگاه اظهار داشت: اسدی (مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتورسازی) برای ادامه حضور در باشگاه با منع قانونی مواجه بود و به همین دلیل مجبور به جدایی شد. او در یک شغل دیگر مشغول به فعالیت است و طبق قانون نمی‌تواند همزمان در دو پست فعال باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که «با توجه به خصوصی بودن باشگاه تراکتورسازی آیا باز هم امکان ادامه فعالیت برای اسدی وجود نداشت؟»، گفت: این مسئله مربوط به موضوع ثبت شرکت‌هاست و این اجازه به اسدی داده نمی‌شد تا در دو مسئولیت به کار خود ادامه دهد.

رئیس هیئت مدیره و سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی در مورد انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه نیز تصریح کرد: سعی می‌کنیم مدیرعامل جدید هر چه زودتر انتخاب شود تا باشگاه به فعالیت خود بدون مشکل ادامه دهد. البته مشکلی از این بابت وجود ندارد و من تا زمان انتخاب مدیرعامل کارهای مربوط به این پست را انجام خواهم داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس