کد خبر 925228
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
عکس/ اولین تمرین ذوب آهن با علیرضا منصوریان

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با احترام به باشگاه‌هایی که تا پیش از این در آن کار می‌کردم باید بگویم تازه یک ماه و نیم است احساس مربیگری می‌کنم.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: اصلی ترین هدف ما برای نیم فصل دوم ترمیم جایگاه تیم است.

وی افزود: به خوبی می‌دانیم تیم ذوب آهن در جایگاهی قرار ندارد که در شأن آن باشد. هدفگذاری ما این است که ابتدا و در آغاز نیم فصل دوم جایگاه تیم را ترمیم کرده و بعد از آن به فکر صعود به رده‌های بالاتر در جدول باشیم.

بیشتر بخوانید:

کمیته داوران به ذوب‌آهن بدهکار است!

سرمربی ذوب آهن بیان داشت: برای نیم فصل دوم تنها دو خرید داریم که با این بازیکنان جدید نقاط ضعف تیم را ترمیم می‌کنیم. لیست خروجی نداریم و تنها بازیکنی که در نیم فصل دوم ما را همراهی نمی‌کند رحیم زهیوی است که دچار مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی شده است.

وی بیان داشت: در پست چند بازیکن جوان هم تغییراتی ایجاد کردیم که قطعاً هم به آینده فوتبالی آنها کمک خواهد کرد و هم باعث می‌شود روند تیم ما بهبود پیدا کند.

منصوریان در ادامه بیان داشت: با احترام به سایر باشگاه‌هایی که پیش از این در آنها مربیگری کرده‌ام باید بگویم تازه یک ماه و نیم است که احساس یک مربیگری کامل و خوب به من دست داده است. خوشحالم از این که امروز در یک باشگاه منظم و با ساختار مثل ذوب آهن کار می‌کنم و تنها دغدغه من طراحی و اجرای تمرین است. خوشحالم از این که امروز دغدغه هتل، زمین تمرین، آب خوردن کنار زمین، تغذیه بازیکن، چانه زدن با بازیکن سر پول و قرارداد، اسپانسر و… را ندارم. خوشحالم از این که امروز حتی می‌توانم تمرین تیم زیر نور انجام گیرد و خوشحالم از این که کار کردن در شرایط حرفه‌ای را تجربه می‌کنم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    0 0
    منصوریان خان اینطوری که میگی تا دیروز خواب تشریف داشتید وقتی که روی نیمکت استقلال نوشته بودی هم خواب بودی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس