کد خبر 925126
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
درگیری بازیکنان پرسپولیس و سپاهان

باشگاه سپاهان نسبت به بیانیه پرسپولیسی ها واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، بعد از بیانیه‌ای که باشگاه پرسپولیس درباره سپاهان صادر کرد، زردپوشان اصفهانی نیز بیانیه‌ای را صادر و منتشر کردند.


در این بیانیه آمده است:


«متأسفانه عده‌ای یاد گرفته اند همیشه طلبکار باشند تا از این طریق و عدم تمکین به قانون و مقررات بتوانند با ایجاد فشارهای روانی کاذب در سطح فوتبال؛ به اهدافی که می‌خواهند دست پیدا کنند.


در حالی که از خاطر نخواهیم برد؛ در روزگاری که تیم فولاد مبارکه سپاهان به عنوان نماینده ایران در حال جنگیدن در لیگ قهرمانان آسیا بود، همزمان و بی وقفه بازی‌های خود را در لیگ ایران نیز انجام می‌داد؛ ولی حالا که بیشترین حمایت‌های بی سابقه از یک تیم شده است و لغو متعدد بازی‌های لیگ را برای رقیبانش ارمغان داشته است، به جای تشکر از سازمان لیگ برای این همه لطف و عنایت بی سابقه، انجام چند بازی عقب افتاده را از خودگذشتگی می‌نامند! این چه ادبیاتی است که خود را فراتر از قانون یا قانون را برای خود می‌بینند؟

بیشتر بخوانید:

بیانیه پرسپولیس در ارتباط با حکم محرومیت برانکو


در حالیکه همین افراد بیشترین بهره را از اشتباهات ناخواسته داوری به اذعان کارشناسان برجسته برده اند ولی بار دیگر با مظلوم نمایی به سایر تیم‌ها حمله ور می‌شوند!


متأسفانه در بیانیه باشگاه پرسپولیس با بی اخلاقی، مجدداً نام باشگاه بزرگ سپاهان آورده شده است در کمال تعجب باوجود رأی بسیار سنگین برای باشگاه سپاهان، شاهد رأیی متفاوت برای پرسپولیس هستیم که یادآور اتفاقات بازی این تیم مقابل سایپاست که این روال مسبوق به سابقه است.


ولی باز هم این باشگاه در بیانیه خود درارتباط با محرومیت مربی کروات؛ این مسائل را به باشگاه سپاهان ربط داده است؛ که واقعاً هرچه فکر می‌کنیم؛ علتی برای این ادعای مضحک یافت نمی‌شود. به نظر می‌رسد؛ ریشه مشکلات این روزهای اقایان؛ در خوب نتیجه گرفتن سپاهان و هراس از قدرتنمایی طلایی پوشان است.


باشگاه بزرگ سپاهان که با حمایت پرشور هواداران خود و با درایت و تخصص کادر فنی و از خودگذشتگی های بازیکنان؛ این روزها توانسته است خاطرات قهرمانی‌های متعدد خود در سال‌های نه چندان دور را زنده کند؛ اجازه نخواهد داد تا برخی افراد و تیم‌ها از طریق ایجاد جو‌های رسانه‌ای و فشارهای روانی کاذب؛ به منظور تاثیرگزاری بر قسمت‌های مختلف فدراسیون فوتبال؛ بتوانند در روند خوب تیم مشکلی ایجاد نمایند و در این راه از تمامی ابزارهای قانونی لازم بهره خواهد جست».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    72 62
    شله زرد زبون درآورده
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
      23 33
      ببند دهنتو لنگ حموم
    • AE ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
      2 13
      لنگ هم آدم شده
    • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
      3 10
      حکومتی بودن لنگ برای همه مسجله
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    61 27
    هی باشگاه بزرگ باشگاه بزرگ نکن دادا ... با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه ... بزرگی برازنده پرسپولیسه کبیره..... پر طرفدارترین تیم ایران و آسیا اگه هواداراش هر کدوم یه لیوان آب بریزن کل تیم بزرگتونو آب می بره دادا... عرصه سیمرغ نه جولانگاه تو ......
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
      13 20
      توفرهنگ ما دادا به خواهربزرگ گفته مبشه
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
      14 29
      تیمی لنگیها که فقط یک برند دارند وهیچ مایملکی ندارن نمی خواد حرف از باشگاه بودن بزنید شما فقط یک مشت مفت خورید که دارید اموال مردم رو چپاول می کنید بعد ادعا دارید 40ملیون هوادار خیالی هم دارید دروغگوها همیشه خالی بند اند
    • حمید US ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
      2 5
      خطاب به 13:34، حرف مفت نزن، باشگاه سپاهان در چندین رشته در دو سطح بانوان و آقایان فعالیت می کند، ولی باشگاه پرسپولیس فقط و فقط تیم فوتبال داره، حالا خودت قضاوت کن کدومشون بزرگترند.
  • رضا IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    31 8
    عجب رو که نیست . سنگ ....
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    53 15
    سپاهان کثیف ترین تیم لیگ ایران هست. همیشه هم قوانین به نفع اونها بوده. الانم همه می دونن به پرسپولیس ظلم شده ولی شعله زردیا دست پیش می گیرن تا پس نیفتن.
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
      6 19
      شعله زرد!!!! برو بچه دیکته کار کن
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
      8 1
      ظاهرا شما باید دیکته کار کنین. البته منم تایید می کنم که اسم تیم شما شعله زرد هست. و لی عزیزم اینم یاد بگیر که ، به شما که طرفدار شعله زرد هستین، می گن، شعله زردیا!!!!!!!!!!
    • سعید US ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
      1 4
      خطاب به 14:31، بی سواد شعله زرد ( به قول تو) که چیز بدی نیست، اون چیزی که بده ، بوی گند لنگ حمامتونه که معلوم نیست توی لنگتون چکار کردید که اینقدر بو می ده.
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    6 22
    دم کی روش گرم یه چیز و خیلی خوب به فوتبالی های ایران یاد داد همیشه طلبکار باش راضی بشی پسرفتت شروع میشه.مخصوصا سید جلال و لنگیای قابل احترام اینو خوب یاد گرفتن .چون میترسن باز به دوران زنگ تفریحیسم برگردن.حقم دارن روزگار سختی بود براشون.
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    17 6
    ی بازی لغو شد عوضش توفیفا دی بازی کرد این بیانیه ها از تیم شعله زرد همش زیر سر قلعه نویی هستش زورش تو زمین نمیچربه واسه خودش فتوا صادر میکنه
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
      4 4
      یه بازی لغو شد؟ چرا شما لنگیا عادت به جعل حقایق دارید؟ 4 تا بازیتون لغو شد بازی استقلال پدیده هم روز قبل از فینال لغو شد تا لنگ راحت بتونه مدال طلا بندازه گردن کاشیما
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
    1 3
    لنگ حموم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس