حناچی:‌ ۹۰۰ ساختمان بالای ۱۲ طبقه در تهران وجود دارد

حناچی ده روز پیش لیست هیأت مدیره جدید همشهری را اعلام کرده بود که امید به اصلاح روند ناکامی‌های یکسال گذشته این مؤسسه را تقویت کرد.

به گزارش مشرق؛ عصر سه شنبه پیروز حناچی به مؤسسه مطبوعاتی همشهری رفت و در بازدیدی یکساعته ضمن گفت و گو با خبرنگاران، در جلسه ۲۰ دقیقه‌ای با اعضای شورای سردبیری و برخی مدیران این مؤسسه شرکت کرد.

نکته قابل توجه این جلسه غیبت بسیاری از مدیران اصلی همشهری از جمله معاون اداری و مالی، معاون بازرگانی و معاونت استان‌های همشهری بود که بنابر برخی شایعات درباره حضور حناچی در همشهری به آنها اطلاع رسانی نشده بود.

محمدمهدی کرباسچی (پسرعموی شهردار اسبق تهران) که پس از مرتضی حاجی در دوماه گذشته سرپرست این مؤسسه مطبوعاتی شده بود پس از اطمینان از ناممکن بودن مدیرعاملی خود روز دوشنبه از سرپرستی همشهری استعفا داده بود.

حناچی ده روز پیش لیست هیأت مدیره جدید همشهری را اعلام کرده بود که امید به اصلاح روند ناکامی‌های یکسال گذشته این مؤسسه را تقویت کرد. با این حال در روزهای گذشته برخی شواهد از فشار افراطیون سیاسی بر حناچی برای ایجاد تغییرات در لیست اعلامی هیأت مدیره این مؤسسه شنیده شد.

بیشتر بخوانید:

درنهایت همزمان با حضور حناچی در این مؤسسه مطبوعاتی، لیست جدید هیأت مدیره همشهری با چند تغییر در لیست قبلی از سوی برخی کانال‌های مرتبط با جریان فتنه منتشر شد که نشان از موفق بودن فشارها بر حناچی داشت. لیست مذکور هنوز از سوی حناچی رسماً تائید نشده است اما بیش از آنکه امیدبخش باشد، اسباب نگرانی‌های بیشتری درباره احاطه طیف افراطیون سیاسی و حامیان فتنه بر همشهری و سواستفاده از اطمینان حناچی شده است. از سویی این تغییرات آزمون مهمی هم برای تایید یا رد موضع انقلابی اخیر حناچی علیه جریان فتنه است که البته با واکنش برخی افراد این جریان هم مواجه شد.

بیشتر بخوانید:

حمایت آشکار از فتنه و ایستادن در برابر 9 دی در شورای شهر تهران! +عکس

 

بر اساس برخی اخبار، تغییر هیأت مدیره ای که حناچی نام آنها را اعلام کرده بود، بعد از فشار دو عضو تندرو شورای شهر تهران بر شهردار تهران اتفاق افتاده است.

حناچی در دوماه گذشته در حوزه‌های مختلف انقلاب اسلامی اظهارنظرهای قابل توجهی داشته و سخنان اخیر وی درباره فتنه ۸۸ هم مورد انتقاد طیف تندرو اصلاح طلبان واقع شد. این روند با توجه به نگرانی مجموعه‌های دلسوز انقلاب از تله افراطیون سیاسی برای بازوی رسانه‌ای شهرداری می‌تواند با اخلال جدی مواجه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید حسین IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    19 6
    من نگرانم این نوعی "عملیات فریب" باشد. حداقل موضوع میتواند شناسایی بچه های ارزشی در شهرداری تهران و اخراج آنها در موقعیت مناسب است... ساده نباشید... نفوذ جدی است...
  • مجید IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    4 2
    بابا بگذارید این یکی شهردار کارشو انجام بده وارد حاشیه اش نکنید!!
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
    2 0
    مشرق بگذار فرزند رزمنده ملت ایران خدمتش را درست انجام بده
  • حسن کاتبی GB ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
    0 0
    بنظرم این هم عملیات فریب سوم حق شناس و اشپز عزل و نصب های شهرداری است. حناچی فقط می تواند روزهایسه شنبه اختیار فرمان دوچرخه خودش را داشته باشد . چی فکر می کردیم چی شد حالا حالاها باید اصلاح طلب مقلد رئیس دولت اصلاحات بدوند تا شهرداری مثل کرباسچی و قالیباف مقتدر داشته باشند .....الب ته تغییر دو هیات مدیره ، دو مدیر مسئول و دو سردبیر روزنامه همشهری هم خودش کلی کار فرهنگی یک ساله و نیم کمیسیون فرهنگی - اجتماعی شوراست......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس