سردار باقری نمایه

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: حضور آمریکا در منطقه چیزی جز ناامنی برای منطقه ندارد.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دقایقی پیش وارد بندرعباس شد.

وی در فرودگاه بین المللی بندرعباس هدف از سفر به استان هرمزگان را ملاقات و ارزیابی از وضعیت نیروهای مسلح مستقر در استان اعلام کرد و گفت: در این استان از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع واحدهای مختلف هوایی، دریایی و زمینی و انتظامی و مرزبانی حضور دارند که در این سفر از نزدیک با آنها دیدار می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

دومین گام امارات پس از افتتاح سفارت در سوریه

وزیر راه: بخش‌خصوصی فرصت بازسازی سوریه را از دست ندهد

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح در هرمزگان به لحاظ قرار گرفتن در کنار خلیج فارس و تنگه هرمز باید مأموریت‌های مهم دفاعی را به بهترین وجه انجام دهند.

سردار محمد باقری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خروج آمریکا از سوریه عقب نشینی خفت بار از کشوری است که بدون اجازه و بدون رضایت مردم و دولت قانونی در آن حضور پیدا کرده بودند.

وی افزود: این خروج اهمیتی برای مأموریت‌های دفاعی و امنیت منطقه ندارد و در هر جایی که آمریکایی‌ها حضور پیدا کردند موجب ناامنی بودند و حتماً ترک منطقه سوریه و سایر قسمت‌های منطقه موجب ارتقای امنیت و آرامش منطقه خواهد شد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: در خلیج فارس هم به همین صورت هست و خود کشورهای منطقه امنیت آن را تأمین می‌کنند و حضور آمریکا در منطقه چیزی جز ناامنی برای منطقه ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس