کد خبر 924213
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و در پی مسائل مطرح شده در بازی با ذوب آهن از یک جلسه همراهی سرخپوشان محروم شد.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ طی حکمی از سوی کمیته انضباطی که به امضای ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال رسید و به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شد، از یک جلسه همراهی تیم فوتبال پرسپولیس محروم شده است.

در حکم فدراسیون فوتبال که در آن به ماده ۵۷ مقررات انضباطی استناد شده است، برانکو ایوانکوویچ به دلیل آن چه اعتراض شدید به داوری و اهانت به سازمان لیگ و بیان آن به نماینده فدراسیون و تکرار آن در پایان مسابقه، خوانده شد، با یک جلسه محرومیت و پنج میلیون تومان جریمه نقدی روبرو شد.

بیشتر بخوانید:

برانکو قید جذب مدافع میانی را زد

باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل اعتراض‌ها به امر داوری که آن را سبب تحریک تماشاگران دانست، طبق همین ماده، به ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. این احکام قطعی خوانده شده است که به معنای غیر قابل تجدید نظرخواهی بودن آن است.

مسئولان باشگاه سپاهان پیش از رویارویی دو تیم به اظهارنظرهای سرمربی سرخپوشان معترض بودند و این در حالی است که در روزهای گذشته در حکم جداگانه‌ای از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، کمال کامیابی‌نیا هم به دلیل مسائل بازی با سپاهان از یک جلسه همراهی سرخپوشان محروم شد و همراه با علیرضا بیرانوند که توبیخ کتبی گرفت، جریمه نقدی هم شد.

به این ترتیب، تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی نیم فصل دوم که بازی با پدیده خواهد بود، علاوه بر کمال کامیابی‌نیا و مهدی ترابی که محروم هستند، برانکو ایوانکوویچ را هم روی نیمکت نخواهد داشت.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    4 6
    احتمالا از بازی با تیم ته جدولی محرومه.ما قانع شدیم که کمیته انضباطی لنگی نیست!!!
  • امین IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    3 5
    ته جدول؟؟؟!!!!بازی اول دور برگشت یعنی با پدیده که شما از ترس و لابی بازی باهاش رو عقب انداختید تازه ۳۱امتیاز داره شما ۲۵پس با حرف تو شما تیم ته جدولید که از اینا ۶امتیاز عقبید راستی بازم ۶خخخخخخ وقتی اطلاع فوتبالی نداری نظر نده نظر امثال تو که هیچی نمیدونند و فقط تو اینستا چیزی شنیدن جامعه رو ب این اوضاع رسونده
    • امین IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
      1 0
      مهم نیست.یحیی رفته.خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس