کد خبر 924195
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
جباروف

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ازبکستان که یکی از گزینه‌های استقلال برای حضور در جمع آبی‌پوشان بود با یک تیم ازبکستانی به توافق رسید تا حضورش در لیگ برتر برای نیم فصل دوم منتفی شود.

به گزارش مشرق، سرور جباروف یکی از بازیکنانی بود که در نقل و انتقالات نیم فصل مدنظر باشگاه استقلال قرار داشت. جباروف فصل گذشته عملکرد خوبی در استقلال داشت ولی در انتهای فصل راهی لیگ قزاقستان شد.

با این حال مشکل آبی‌های تهران در خط میانی و نداشتن بازی‌ساز، باعث شد تا وینفرد شفر درخواست بازگشت این بازیکن را به باشگاه ارائه بدهد. استقلالی‌ها هم در چند هفته گذشته مذاکرات فشرده و مفصلی با جباروف داشتند ولی این بازیکن با باشگاه متالورگ بیکاباد ازبکستان به توافق رسید.

بیشتر بخوانید:

به این ترتیب پروژه بازگرداندن جباروف به استقلال به نتیجه نرسید. گفته می‌شد جباروف قرار است در ازای دریافت ۱۳۰ هزار دلار از مطالبات فصل گذشته خود برای نیم فصل به استقلال بیاید.

قرارداد جباروف بعد از انجام تست پزشکی با این باشگاه ازبکستانی امضا می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امین IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    1 6
    خوب خدا رو شکر این ارز بی زبون اینار خارج نشد ازین مملکت اقا یه قانونی برای نگرفتن بازیکن خارجی نمی تونید بزارید ؟؟؟؟ الان چنتا بازیکن ایرانی در پست میانی دارن در لیگهای خارجی بازی می کنن ؟؟؟؟؟اگه ممنوع بشه خروج بازیکنان یا خیلی محدود بشه این جور بازیکنای خوب ما نمی رن بجاش ارز بدیم پیر و پاتال ها و درب داغون هارو بیاریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس