کد خبر 924141
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
مسئله استعفای وزیر فرار روبه‌جلو است/ وزارت بهداشت د‌ر زمینه مصرف بودجه، قانون ر‌ا رعایت نمی‌کند

عضو کمیسیون بهداشت مجلس در واکنش به اخبار منتشر شده درباره استعفای وزیر بهداشت به خاطر کمبود بودجه طرح تحول سلامت گفت:‌ بودجه وزارت بهداشت نسبت به سال گذشته حداقل ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، علی نوبخت حقیقی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص انتقادات به بودجه طرح تحول سلامت گفت: از لحاظ کارشناسی بودجه وزارت بهداشت مناسب تعیین شده و هیچ گونه کمبودی در این زمینه احساس نمی‌شود.‌

بیشتر بخوانید

اطلاعات جدید از استعفای وزیر بهداشت

نوبخت حقیقی با بیان این‌که برخی به دنبال فضاسازی رسانه‌ای هستند توضیح داد: با توجه به منابع خزانه، بودجه وزارت بهداشت به‌طور دقیق تعیین شد و حتی می‌توان یک‌سوم این مبلغ را صرفه‌جویی کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: افرادی که در خصوص کمبود بودجه وزارت بهداشت اظهارنظر می‌کنند لازم است از کارشناسان کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نظر مشورتی بگیرند و همواره نگویند که بودجه وزارت بهداشت کم است‌.

وی افزود: مسئولان سازمان برنامه و بودجه می‌توانند از بودجه وزارت بهداشت دفاع کنند و این‌که ۱۰ درصد از منابع عمومی دولت به امر سلامت اختصاص پیدا کرده، رقم بالایی است و ما باید به بودجه سایر دستگاه‌ها نیز توجه داشته باشیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در واکنش به اخبار منتشر شده درباره استعفای وزیر بهداشت به خاطر کمبود بودجه طرح تحول سلامت گفت: بودجه وزارت بهداشت نسبت به سال گذشته حداقل ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است، وزارت بهداشت در زمینه مصرف بودجه، قانون را رعایت نمی‌کند و مسئله استعفای وزیر نیز فرار روبه‌جلو است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • FR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    18 6
    اقاي وزير بورژوا پرشه را بفروشه فاينانس طرح كنه !
  • سعید IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    10 5
    به قول بابا پنجعلی جهندم
  • سعید IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    7 5
    به قول بابا پنجعلی جهندم
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    5 4
    اقای وزیر توکه داری بده قرض وزارتخانه خودت سودش هم بگیر معامله خوبی استا
  • RO ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    0 0
    به حق که وزیر گاردان وزحمت گشی بود خدایارویاورش باد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس