کد خبر 924063
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
صیادمنش

مهاجم تیم فوتبال استقلال، گفت: همانگونه که ما می‌گوییم رقیبان بزرگ و سختی داریم، آنها نیز می‌دانند که با استقلال باید دیدار کنند و قطعاً کار آنها نیز آسان نیست.

به گزارش مشرق، اللهیار صیادمنش مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال در نیم فصل اول عملکرد خوبی در ترکیب آبی پوشان داشت و توانست خود را به عنوان یکی از پدیده‌های لیگ معرفی کند.

صیادمنش در مورد مسائل مختلف صحبت‌های زیر را انجام داد:

در فاصله کوتاه تا شروع دوباره تمرینات، در چه شرایطی هستی؟

بعد از پایان مسابقات یک مصدومیت جزئی داشتم که البته بیشتر به دلیل خستگی و فشردگی مسابقات و تمرینات بود. به اردوی تیم امید نیز رفتم و بعد از کسب اجازه، مرخصی گرفتم تا کمی استراحت کنم زیرا بعد از یک نیم فصل پرفشار به چند روز استراحت نیاز داشتم. این روزها نیز شرایط خوبی دارم و برای شروع تمرینات کاملاً آماده هستم. همچنین برنامه اختصاصی که وینفرد شفر برای بازیکنان در نظر گرفتند را روزانه بدون مشکل انجام می‌دهم تا تمرینات گروهی آغاز شود.

در استقلال به ترکیب اصلی رسیدی و حتی تجربه گلزنی هم داشتی. در این باره صحبت کن.

همانگونه که انتظار داشتم، آقای شفر به تدریج از من در ترکیب تیم بازی گرفتند تا من با گذشت زمان با شرایط تیم آشنا شوم و بتوانم خودم را پیدا کنم. فکر می‌کنم من هم با گذشت زمان بهتر در تیم جا افتادم و گلزنی هم کردم. گل زدن برای استقلال احساس خوبی دارد که صحبت کردن درباره آن بسیار سخت است. ما تماشاگران بزرگی داریم که وقتی آنها خوشحال می‌شوند، من هم خوشحال می‌شوم و امیدوارم باز هم آنها را شاد کنم.

درباره تجربه کار کردن با شفر صحبت کن.

او واقعاً مسائل زیادی به من یاد می‌دهد. در نیم فصل اول نکات بسیاری را به من آموخت و در مسیر بسیار خوبی به من فرصت بازی کردن برای استقلال را می‌دهد. نه تنها از نظر فنی بلکه از نظر روحی و روانی نیز ایشان به من نکات مهمی را منتقل می‌کنند و کار کردن با ایشان برای من در ابتدای مسیر فوتبالم یک اتفاق بسیار خوب است.

استقلال کار سختی در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

همه تیم‌های گروه ما کار سختی دارند. همانگونه که ما می‌گوئیم رقیبان بزرگ و سختی داریم، آنها نیز می‌دانند که با استقلال باید دیدار کنند و قطعاً کار آنها نیز آسان نیست. استقلال فصل گذشته نیز صدرنشین گروه دشواری شد و امسال نیز همه تلاش ما این است که مرحله گروهی را با موفقیت پشت سر بگذاریم و به مراحل بالاتر برسیم.

درباره روند استقلال در نیم فصل اول و دیدارهای نیم فصل دوم چه نظری داری.

ما در هفته‌های پایانی نیم فصل اول، روند بسیار خوبی داشتیم. نه تنها در نتیجه نگیری بلکه در نمایش داخل زمین نیز بسیار موفق بودیم و روی دور برد قرار داشتیم. تمام تلاش ما و مجموعه باشگاه این است که نیم فصل دوم را با همین شرایط آغاز کنیم و می‌خواهیم در نیم فصل دوم از هفته اول پر قدرت ظاهر شویم تا استقلال مدعی قهرمانی باشد.

استقلال در خط حمله مهاجمان زیادی دارد. نگران ترافیک خط حمله نیستی؟

نه اصلاً. من کار خودم را انجام می‌دهم و هر زمان که آقای شفر بخواهد، آماده بازی کردن هستم. ایشان همیشه به من لطف داشته و من به تصمیمات سرمربی تیم اعتماد کامل دارم و می‌دانم که همیشه در بهترین زمان از من بازی خواهد گرفت و من نیز برای موفقیت تیم تلاش خواهم کرد.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس