کد خبر 923937
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۰
LG G۸

شرکت ال جی قصد دارد در ۲۰۱۹ پرچمداری عرضه کند که دارای دوربینی مجهز به قابلیت های عکس‌برداری ۳ بعدی است.

به گزارش مشرق به نقل از تک رادار، بسیاری از کاربران امیدوار بودند تلفن هوشمند LG G۸ مجهز به پیشرفته‌ترین فناوری‌ها عرضه شود اما به نظر می‌رسد این موبایل آنها را ناامید کند.

در حالی که بسیاری از برندها در حال عرضه تلفن‌های هوشمند همخوان با استاندارد اینترنت ۵G هستند، ال جی در پرچمدار بعدی خود از این قابلیت صرف نظر کرده است. اما در میانه سال موبایل دیگری مجهز به این استاندارد عرضه می‌کند.

به نوشته رسانه خبری ET News در کره جنوبی، یکی از مقامات ارشد ناشناس ال جی اعلام کرد در سال جاری دو موبایل عرضه می‌شوند که به طور جداگانه با استانداردهای ۴G و ۵G همخوان هستند.

البته سخنگوی ال جی این اخبار را تأیید نکرد.

بیشتر بخوانید:

تکنولوژی لامپ‌های هوشمند چیست؟

به نظر می‌رسد عرضه موبایلی که مجهز به استاندارد «۵ جی» نیست هنوز هم استراتژی هوشمندانه ای در ۲۰۱۹ میلادی به حساب می‌آید. زیرا افزودن قابلیت جدید به هزینه تولید موبایل می‌افزاید.

به هرحال طبق گزارش‌ها موبایل ال جی «جی ۸» مجهز به یک بریدگی اشکی شکل در بالای دستگاه است که دوربین سلفی در آن قرار می‌گیرد. همچنین دوربین مجهز به قابلیت‌های سه بعدی است.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد شرکت ال جی قصد دارد در CES۲۰۱۹ میلادی از موبایل LGQ۹ نیز رونمایی کند که در آن از تراشه اسنپ دراگون ۶۶۰، RAM ۴ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با باتری ۳ هزار میلی آمپری استفاده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قریشی IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    0 2
    ظاهرا در پی مشاهداتی در چند کشورِ استفاده کننده اینترنت 5G مواردی مانند مرگ دسته جمعی پرندگان در اطراف دکل های مخابراتی مشاهده شده که به احتمال زیاد مربوط به امواج اینگونه دکلهاست . بایستی عوارض تشعشات اینگونه دکلها در تصمیم گیری مسئولین برای استفاده از آن مورد بررسی بیشتری قرار گیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس