محمد شریعتمداری نمایه

وزیر رفاه با تأکید بر نگاه بومی‌گزینی و شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران گفت: قرار شده تمام فعالیت‌های وزارت رفاه به اتاق شیشه‌ای منتقل شود تا مردم بدانند که ما چه کرده‌ایم.

به گزارش مشرق، محمدرضا شریعتمداری در مراسم تودیع و معارفه سازمان بهزیستی کشور گفت: ما مدیرانی روزمزد هستیم و هر زمانی که به ما گفتند باید کار را رها کنیم و برویم.

وی ادامه داد: آقای قبادی دانا رئیس جدید بهزیستی را ممکن است خیلی‌ها نشناسند اما وی چهره‌ای دانشگاهی و جوان است و از میان ۱۵ نفر از مدیران داخلی که منتخب شده بود برگزیده شده و به رئیس جمهور پیشنهاد شده است.

وزیر رفاه خطاب به رئیس جدید بهزیستی گفت: ما اکنون کلید بهشت را تقدیم شما می‌کنیم و می‌توانید از این فرصت برای رستگاری خود استفاده کنید.

وی بر نگاه عائله‌محوری به جامعه هدف بهزیستی تأکید کرد و گفت: کودکان کار، زنان سرپرست خانوار و… همانند یک خانواده و عضوی از خانواده باید نگریسته شود اینها نیازمند نگاه ترحمی نیستند.

شریعتمداری گفت: باید ماشین تولیدکننده فقر را متوقف کنیم چرا که بسیاری از آسیب‌ها معلول هستند.

وی ادامه داد: پذیرش شرکای اجتماعی برای نظارت و ایجاد تسهیلات برای صدور مجوز خیریه‌ها باید ایجاد شود.

بیشتر بخوانید:

استقبال دولت از رویکرد قوه قضائیه در تشدید مواجهه با جرایم اقتصادی

آغاز تحویل سبد حمایتی به بازنشستگان تأمین اجتماعی

میزان افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۹۸

وزیر رفاه گفت: ما در نگاه مطلوب نیستیم به طوری که برای قانون جامع حمایت از معلولان ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است اما اعتباری داده نشده پس آنان به چه کار ما می‌آیند. باید اعلام رضایت از آنچه داریم نکنیم چرا که وضعیت ما مطلوب نیست.

شریعتمداری افزود: قرار شده فعالیت‌های ما در یک اتاق شیشه‌ای انجام شود، مردم بدانند چه می‌کنیم، از طرفی بومی‌گزینی را برای مدیران خواهیم داشت و شایسته سالاری مدنظر قرار می‌گیرد.

وی افزود: هر کسی که ناامید است بهتر است از میان ما برود و کار برای خدا به صورت باندی، گروهی، فرقه‌ای و حزبی نیست.

وزیر رفاه با اشاره به برخی از آمار گفت: ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی قرار دارد به طوری که یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر آن را معلولان، ۶۰۰ هزار نفر را سالمندان، یک میلیون نفر مستمری‌بگیر، ۷۵۳ کودک در مهد، ۱۱۷۳ مرکز روزانه توانبخشی، ۱۹۰ هزار نفر زن سرپرست خانوار، ۵۰۰ هزار نفر در مراکز ترک اعتیاد و ۲۳۰۰ مرکز تربیتی وجود دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • FR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    1 0
    خود تو از میان آنها بروی که بهتر است ! تویک نفری !
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    0 0
    اهسته رو اهسته رو.تودربرون چه کردی که..............
  • محسن IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    0 0
    داداش شما یجا معرفی کن ما بریم. شخصا تا مشهد نمیتونم برم پول ندارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس