کد خبر 923841
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
محمد نادری

محمد نادری، بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، با تیم جدیدش به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یابد.

به گزارش مشرق، محمد نادری اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به تیم بزرگی مثل پرسپولیس پیوستم و اینکه زیر نظر برانکو کار خواهم کرد، اتفاق خوبی است. دیگر نیازی به گفتن نیست که برانکو مربی بزرگی است و امیدوارم بتوانم جواب اعتمادش را بدهم.

وی ادامه داد: حضور در پرسپولیس فرصت خوبی خواهد بود تا قهرمانی در لیگ برتر را برای اولین بار تجربه کنم. البته کار خیلی سختی در پیش خواهیم داشت و امیدوارم که در آسیا هم بتوانیم موفق باشیم و در این مسیر من هم بتوانم کمک کنم. در حال حاضر هم شرایط بدنی خوبی دارم.

مدافع جدید پرسپولیس درباره ارزیابی خود از رقابت در بین تیم‌ها در نیم‌فصل دوم با توجه به تجربه‌ای که در لیگ برتر داشته است، اضافه کرد: احساس من این است که با توجه به اضافه شدن نفرات جدید و آنچه در نیم‌فصل اول روی داد، پرسپولیس بتواند مثل دو سال گذشته قهرمان شود. البته همان‌طور که گفته شد و همه می‌دانند رقابت فشرده‌تر و سخت‌تر از سال‌های قبلی خواهد بود. تیم‌های دیگری هم خیلی کار کرده‌اند، ولی من اطمینان دارم با این کادر فنی و این هواداران، پرسپولیس به هدفش می‌رسد.

نادری درباره اینکه تمایل به حضور در پرسپولیس در این مقطع داشته است، خاطرنشان کرد: پرسپولیس ویژگی‌های خاصی دارد و بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین باشگاه است. پرسپولیس کادر فنی خیلی خوبی دارد و حضور در آن یک تجربه خیلی خوب و بزرگ برای من خواهد بود.

وی درباره ارزیابی خود از تأثیر این حضور روی آینده‌اش در بلژیک و اروپا گفت: آنها قطعاً لیگ برتر ما را دنبال خواهند کرد و وقتی قرار شد به پرسپولیس بیایم، شرایط را بررسی کردند. آنها می‌دانند پرسپولیس یک تیم بزرگ در آسیاست که به فینال بازی‌های آسیایی هم راه پیدا کرده است.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس