کد خبر 923288
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰
کمپ اسپایر

تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی برگزار شد که هنگام مصاحبه کی روش یک گربه مزاحم باعث سر و صدای زیاد در محل تمرین شد.

به گزارش مشرق، تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۷ به وقت تهران در کمپ اسپایر برگزار شد.

* پیش از شروع تمرین امروز مک در مورت پیرامون بلندی چمن زمین همیشگی با کی روش صحبت کرد و ملی پوشان به زمین مجاور منتقل شدند.

*علی قلی زاده که در لیست انتظار تیم ملی قرار گرفته است مثل روزهای گذشته در سالن بدنسازی زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی تمرین کرد.

* پیش از آغاز تمرین امروز کادر فنی تیم ملی به شخصی در اطراف زمین تمرین مشکوک شده بود و از مسئولان خواست تا وی را از محل تمرین بیرون کنند.

* علیرضا جهانبخش که به تازگی به جمع ملی پوشان اضافه شده است امروز در برنامه های ابتدایی تیم ملی حضور داشت و سپس راهی سالن وزنه شد. جهانبخش فعلا قرار است به صورت اختصاصی تمرین کند.

*هنگامی که کارلوس کی روش مشغول مصاحبه بود یک گربه مزاحم در اطراف محل مصاحبه حضور پیدا کرد و با سر صدای خود نگاه ها را به خود جلب کرد.

* در ابتدای تمرین تیم ملی کی روش بازیکنان را دور هم جمع کرد و حدود ۳۰ دقیقه با آنها به صحبت پرداخت. سرمربی تیم ملی در بخشی از صحبت های خود در حالی که با دست به ست بازیکنان اشاره می کرد گفت: رویای بزرگی داریم و باید برای این رویا بجنگید. شما تلاش کنید و برای موفقیت همه توانتان را خرج کنید.

بیشتر بخوانید:

اخراج فرد مشکوک از تمرین تیم ملی ایران +عکس

* در بخش اول تمرین تیم ملی بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود مشغول شده و سپس در اختیار اوسیانو قرار گرفتند. سپس بازیکنان دوباره راهی محل تمرین قبل شده و کارهای تاکتیکی را پیگیری کردند.

* در بخش پایانی تمرین امروز ارسال از جناحین صورت گرفت که بازیکنان سعی کردند از ضربات سوم استفاده کنند. نکته جالب کری بیرانوند و رضاییان در تمرین امروز بود که این ۲ بازیکن فضای مسابقه درون تیمی را حسابی گرم کردند.

تم ملی فوتبال ایران روز دهم دی ماه در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی قطر خواهد رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس