کد خبر 923085
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

به گزارش مشرق، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز همدردی با حادثه دیدگان دانشگاه علوم و تحقیقات در اینستاگرام نوشت:

٩ دانشجوی عزیز کشورمان در سانحه‌ای تلخ در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی کشته و شماری مجروح شدند.

صحنه دلخراش کاغذها و کلاسورهایی که به خون این جوانان آغشته است، مایه اندوه و تأسفی عمیق می‌شود و حس همدردی با پدران و مادران مصیبت دیده را در هر جان و وجدانی بر می‌انگیزد.

باید علت این حادثه ناگوار ابتدا به دقت بررسی و سپس به مردم گزارش شود و رسیدگی سریع و شایسته به مجروحان تا بهبودی کامل آنان در اولویت قرار گیرد.

انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی برای ایمنی به ویژه در محیط‌های علمی و دانشگاهی کشور از تکرار سوانح تأسف باری از این دست پیشگیری شود.

این مصیبت را به #رهبر_انقلاب، خانواده‌های داغدیده و همه دانشجویان و دانشگاهیان عزیز تسلیت می گویم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
    13 0
    همه برای تسلیت گفتن آماده اید اما کار انجام نمی دهید
  • خدااا... IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
    0 1
    مادری که پسرش تو اون دانشگاهه امروز از شدت ناراحتی گفت خدا نیست ...گفتم پسرتون در پناه خداست نگران نباش .
  • یاسر IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
    5 0
    بابا هر روز 10 برابر این میزان تو جاده های ایران کشته زخمی داریم هر چند دفعه که چند نفر با هم تو اتوبوس و دانشگاه و هواپیما و ... دچار حادثه میشه بلدین تسلیت بگید!!! اگه واقعا مسئولین، اگه تو زندگیتون یه رکعت نماز خوندین، اگه اندازه ارزن به خدا اعتقاد دارید؛ یه فکری به حال ایرانخودرو و سایپا بکنید. این اتوبوس اگه استاندارد بود، اگه کمربند داشت خون از دماغ کسی نمیومد.
    • رضا IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
      0 1
      اصلا اگه این اتوبوس شب تو مسیر برگشت به خانه دچار حادثه میشد و فقط خود راننده فوت میکرد بازهم شما مسئول بودید چون ناوگان عمومی کشور فرسوده هست همه دولت ها هم مقصرن مدل خودروها میگه کدوم دولت باید تعویض میکرده که نکرده
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    0 0
    حتما باید همچین اتفاق تلخی بیفتد تا مسئولین فکری بکنند . تازه آنهم بعد از یکی دو هفته به فراموشی سپرده می شود . مهم اون ده نفر بودند که با یک دنیا امید از بین ما رفتند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس