کد خبر 922914
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
ایرج عرب و برانکو

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هزینه برگزاری این اردو بالا بود اما شرایطی را مهیا کردیم تا تیم 10-12 روز در قطر باشد.

به گزارش مشرق، ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران درباره وضعیت تیم پرسپولیس و  اردوی شاگردان برانکو در دوحه قطر بیان کرد: با توجه به شرایطی که تیم داشت، تصمیم گرفتیم تا اردویی  در کمپ اسپایر قطر  برگزار کنیم  که امیدوارم با این شرایط تیممان به خوبی آماده حضور در رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شود.

برگزاری اردوی تیم در قطر هزینه زیادی داشت

او افزود: هزینه برگزاری این اردو بالا بود اما شرایطی را مهیا کردیم تا تیم 10-12 روز در قطر باشد و بتواند آماده سازی خوبی داشته باشد. بازیکنان قرار است 18-19 دی به قطر اعزام شوند و  امیدوارم اردوی خوبی  برگزار کنند.

او افزود: به دلیل حضور تیم های مطرح جهان در کمپ اسپایر با سختی زیادی توانستیم شرایط اردویی را مهیا کنیم . مهم این است که بتوانیم اردوی خوبی را در نیم فصل برگزار کنیم، گزینه های زیادی داشتیم اما در پایان تصمیم گرفتیم تا تیم به دوحه برود، هزینه اردو زیاد شد و بهتر است وارد مسائل آمار و ارقام نشویم.

بیشتر بخوانید:

استقلال را می‌بریم و به شفر چلوکباب می‌دهیم!

بمب ترکاندن در نقل و انتقالات نیم فصل راحت نیست

عرب در مورد بمب ترکاندن در فصل نقل و انتقالات گفت: بمب ترکاندن در نقل و انتقالات نیم فصل راحت نیست و نمی خواهیم توقعات را بالا ببریم اما به هیچ عنوان کوتاهی نمی کنیم و با تمام توانی که داریم تلاش می کنیم تا بازیکن های خوبی جذب کنیم. جلسات شبانه روزی داریم و مذاکرات شبانه روز انجام می شود تا خواسته های هواداران را اجابت و دل آنها را شاد کنیم.

دوست دارم تیم ملی در جام ملت های آسیا بهترین نتیجه را بگیرد

سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در راه جام ملت های آسیا اظهار کرد: همه برای موفقیت تیم ملی فوتبال تلاش می کنند و آرزو دارند تا این تیم موفق شود. زمانیکه بحث ملی مطرح می شود، کسی به موضوعات باشگاهی فکر نمی کند، زیرا دل تمام مردم ایران با تیم ملی است و ما هم جز مردم هستیم و دوست دارم تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد.

سند پرداختی 200 هزار دلار به بازیکنان خارجی و کادرفنی وجود دارد

او در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی تیم خاطرنشان کرد: 200 هزار دلار به بازیکنان خارجی و کادرفنی پرداخت کردیم و وقتی پول می دهیم، سند آن مشخص است و نمی توان پنهان کرد. پول پرداخت شده و اسناد آن موجود است. در باشگاه پرسپولیس خمارلو به عنوان روابط عمومی و من صحبت می کنیم و پول را که پرداخت می کنیم، سندش وجود دارد و نمی شود آن را تکذیب کرد. 

پیشنهادی از تیم های خارجی برای بیرانوند نیامده است

عرب در پایان درباره جدایی بیرانوند از پرسپولیس بیان کرد: علیرضا بیرانوند بازیکن باشگاه پرسپولیس است و درباره جدایی او صحبت نمی کنیم. همچنین نامه ای از تیمی برای جذب علیرضا بیرانوند به باشگاه نیامده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس