2409294.jpeg

نیروهای مزدور سعودی و ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی در یک هفته گذشته حدود ۲۴۳ مرتبه، آتش را در شهر الحدیده نقض کردند.

به گزارش مشرق، براساس توافقی که میان نمایندگان کمیته عالی انقلاب یمن (نیروهای مقاومت انصارالله) و هیئت وابسته به دولت مستعفی در مذاکرات صلح سوئد به دست آمد، آتش بس از بیست و هفتم آذرماه در شهر و بندر الحدیده برقرار شد.

در حال حاضر، یک هفته از برقراری آتش بس در الحدیده می گذرد اما براساس اطلاعات به دست آمده، ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی و نیروهای مزدور سعودی در این مدت حدود ۲۴۳ مرتبه آتش بس را نقض کرده اند.

بیشتر بخوانید:

فلج شدن تحرکات نیروهای مزدور سعودی در جنوب شرق استان جیزان عربستان

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به جزئیات نقض آتش بس در الحدیده اشاره کرد و افزود: یگان موشکی و توپخانه ای ائتلاف و نیروهای مزدور سعودی دهها مرتبه مواضع نیروهای یمنی و مناطق مسکونی را در شهر الحدیده هدف قرار داده اند.

این منبع میدانی با بیان این گه یگان های موشکی حدود ۵۵ مرتبه آتش بس را نقض و به مواضع نیروهای یمنی حمله کرده اند، گفت: یگان توپخانه ای هم حدود ۱۷۴ مرتبه آتش بس را در  محله های مختلف شهر الحدیده نقض کرده است.

 

در جریان نقض آتش بس، مناطق مختلف شهر الحدیده از جمله «خیابان ۵۰، جنوب و شرق محله الاتحاد، المسعفین، خیابان صنعاء، شرق الواحه، الزعفران، الشیخ و...» هدف قرار گرفته شدند.

این منبع میدانی از هدف قرار گرفته شدن شرق فرودگاه الحدیده خبر داد و گفت: ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی و نیروهای مزدور سعودی با شلیک دهها خمپاره آتش بس را در فرودگاه الحدیده نقض کردند.

وی به هدف قرار گرفته شدن مناطق «کیلومتر ۱۶، منطقه الشجن (حومه شهر الدریهمی) و شهر الشعب» اشاره کرد و افزود : پرواز جنگنده ها، بالگردها و پهپادهای جاسوسی در آسمان استان الحدیده به صورت مستمر ادامه دارد.

به گزارش مشرق، نیروهای ائتلاف و مزدوران سعودی دهها خمپاره به سمت مناطق مسکونی غرب شهر «الدریهمی» شلیک کردند و براساس اخبار به دست آمده، خسارت های سنگینی به این مناطق وارد آمده است.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، شمار زیادی از نیروهای مزدور سعودی با تجهیزات نظامی سنگین از حومه شهر الدریهمی به سمت حومه شهر الحدیده از جمله مناطق «المنظر، خیابان ۵۰ و کیلومتر ۱۶» در حال حرکت هستند.

گزارش های منابع میدانی حاکیست، نیروهای مزدور سعودی با دهها نفربر، خودروی زرهی و نظامی از غرب منطقه «العقد» به سمت مناطق «المخلافی، شرق المطاحن و ...» در حومه شهر الحدیده در حال اعزام شدن هستند.

به گزارش مشرق، همزمان با این تحرکات، نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله در محورهای مختلف استان الحدیده از جمله شهرها و شهرک های «الحدیده، الدریهمی، حیس، الفازه» در حالت آماده باش هستند تا بر هرگونه حمله احتمالی واکنش نشان دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
    7 0
    این اتش بس محقق نمی شود تا زمانی که یمنی ها نشان دهند ادامه نقض آتش بس و گذشت زمان به ضرر ائتلاف سهودی است وگرنه این جنگ پایان نمی یابد
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
    5 1
    باید یمنی ها با حملات 1- شبانه 2- کوچک 3- مستمر به محل تجمع مزدوران سعودی نشان دهند ادامه جنگ سودی برای انها ندارد وگرنه اتش بس یمن برای سنجش میزان له له زدن یا مقاومت یمنی ها است نه اینکه انها واقعا بخواهند اتش بس کنند
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
    6 1
    باید مزدوران سعودی و یهودی را در غرب حدیده محاصره نمود همچنین مایگیران یمنی باید موشکهای ضد زره کورنت و مالیوتکا به یمنی ها برسانند
  • IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
    2 0
    ما نباید بزاریم یمنیها محاصره بشن و کارشون سخت بشه باید بشدت بهشون کمک کنیم خیلی خیلی اینا مردم مخلص و با خدایی هستند و ما وظیفه داریم به هر نحوی که شده از این مردم شجاع و حق دفاع کنیم همینطور مردم بحرین و مظلومان عربستان و عراق و سوریه ولبنان و فلسطین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس