کد خبر 922555
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
بیرانوند برانکو

در حالی که خروج بیرانوند از پرسپولیس نه تأیید شده و نه تکذیب، نام محمدرضا اخباری دروازه بان خانه نشین پیشین سایپا و تراکتورسازی برای جانشینی احتمالی بیرانوند بیش از دیگران به گوش می‌رسد.

به گزارش مشرق، شیرینی موفقیت‌های بزرگ پرسپولیس و پایان محرومیت این تیم از نقل و انتقالات نزد هواداران این تیم ممکن است با جدایی سنگربان تاثیرگذار این تیم تلخ شود. در پرسپولیس کسی به درستی نمی‌داند بیرانوند در نیم فصل دوم با پرسپولیس خواهد بود یا راه باشگاه دیگری از خارج از مرزها را در پیش می‌گیرد اما به نظر می‌رسد هواداران پرسپولیس در صورت جدایی بیرانوند، از او قهرمانانه یاد خواهند کرد.

بیرانوند بر خلاف هم تیمی‌های سابقش پس از جام جهانی تصمیم گرفت در کنار پرسپولیس پریشان و تضعیف شده باقی بماند و نقش مهمی در آمار درخشان پرسپولیس در زمینه گل‌های خورده و راهیابی قرمزها به فینال چمپیونز لیگ ایفا کرد و همین موضوع ، محبوبیت او را نزد هواداران افزایش داده است.

اکنون در میانه لیگ، بیرانوند منتظر بررسی پیشنهادات موجود یا در راه خود است تا در صورتی که پیشنهادی باب میل و کمک کننده به مسیر زندگی حرفه‌ای اش دریافت کند از پرسپولیس جدا شود. این بدان معناست که عدم دریافت پیشنهاد درخور، بیرانوند را در پرسپولیس ماندنی می‌کند و به همین دلیل است که بیرانوند در مورد باقی ماندن یا رفتن از پرسپولیس، اظهار نظری  روشن نکرده است.

بیشتر بخوانید:

برانکو جانشین بیرانوند را مشخص کرد

موضوع جانشین بیرانوند اما، دغدغه تازه‌ای برای پرسپولیسی‌هاست. پس از ثباتی دلگرم کننده برای هواداران پرسپولیس و خیال آسوده بابت قفس توری، آن‌ها در هراس از دست دادن این ثبات هستند. هراسی که با فلاش بک به گذشته نه چندان دور و اشتباهات مرگبار در دروازه پرسپولیس، کاملاً به حق و منطقی است.

پرسپولیس در صورت جدایی بیرانوند بوژیدار رادوشوویچ را روی نیمکت خود دارد که گزینه‌ای برای فیکس شدن است. دروازه بان کروات گرچه بازی‌های زیادی برای پرسپولیس انجام نداده اما در مسابقاتی که به میدان رفته اشتباه واضح و نابود کننده‌ای انجام نداده است و از نظر محبوبیت نیز، نزد هواداران پرسپولیس شرایط مناسبی دارد.

عدم اعتماد به بوژیدار برای فیکس شدن در دروازه پرسپولیس ، به این معناست که پرسپولیس باید دروازه بانی در سطحی بالاتر از بوژیدار جذب کند اما سؤال این است که پرسپولیس با این شرط، چند دروازه بان قابل جذب در دسترس خود می‌بیند؟

فراموش نکنیم که تیم‌ها در میانه فصل علاقه‌ای به از دست دادن مهره‌های مهم و تاثیرگذار خود ندارند و جذب هر دروازه بان درجه یک از هر تیمی، بسیار دشوار و در صورت ممکن شدن، فوق العاده پر هزینه خواهد بود. به همین دلیل است که پرسپولیس، گزینه محمدرضا اخباری را روی میز قرار داده است زیرا جذب اخباری با توجه به آزاد بودن او هزینه‌ای ندارد و توافق مالی با دروازه بانی که نیم فصل اول را دور از میادین سپری کرده آسان و کم هزینه خواهد بود.

با این وجود، شرایط اخباری و سوابق گاهی روشن و گاهی خاکستری وی، چیزی از دغدغه‌های هواداران پرسپولیس کم نمی‌کند. برای آن‌ها به سختی قابل هضم است که یک دروازه بان درجه یک و درخشان در جام جهانی و لیگ قهرمانان را از دست بدهند و به دروازه بانی دل ببندند که مدت طولانی بازی نکرده و پیش از آن هم نیمکت نشین بوده است.

بهترین خبر ممکن برای هواداران پرسپولیس این است که بیرانوند در پرسپولیس ماندنی شود. آن‌ها با تردید به جذب دروازه بان جدید می‌نگرند. پستی که گاهی تمام تیم است.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس