کد خبر 922506
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
فیلم سرو زیر آب - محمدعلی باشه آهنگر

فیلم «سرو زیر آب» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و تهیه‌کنندگی سید حامد حسینی در باغ موزه دفاع مقدس با حضور دست‌اندرکاران فیلم به نمایش درآمده و سپس مورد نقد و بررسی منتقدین قرار گرفت.

به گزارش مشرق، فیلم «سرو زیر آب» یکی از فیلم‌هایی است که در سی ششمین جشنواره فیلم فجر به عنوان بهترین فیلم با نگاه ملی انتخاب شد و بازیگران فیلم سرو زیر آب: بابک حمیدیان – مسعود رایگان – رضا بهبودی – مینا ساداتی – همایون ارشادی – مهتاب نصیرپور – هومن برق‌نورد – ستاره اسکندری – شهرام حقیقت دوست – حسین باشه آهنگر – فرخ نعمتی – هادی قمیشی – سیاوش چراغی پور – حسن نجاریان – حسین فلاح – امیر دلفانی، می‌باشند و بابک حمیدیان نقش اصلی این فیلم را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانیم:

تلاش‌ یک گروه برای ساخت تصویر دقیقی از جنگ

بازی زیبایِ آقای کارگردان + عکس

 فیلم‌نامه این فیلم توسط محمدعلی باشه آهنگر و حامد باشه آهنگر نوشته‌شده و موضوع فیلم پیرامون شهدای مفقودالاثر و سرگردانی خانواده‌های آنها در پی خبر و نشانی از آنهاست؛ "ستاد معراج شهدا" گروهی بودند که جنازه‌های شهدا را کشف و تشخیص هویت می‌کردند و پیکرهای کاملاً سوخته، بی پلاک که حتی نمیشد از آنها انگشت نگاری کرد به پایگاه آورده میشدند و این گروه وظیفه داشتند تا به هر طریقی که شده هویت اجساد شهدا را شناسایی کنند و پس از بررسی های دقیق و قطعی به خانواده‌هایشان خبر و تحویل دهند و..

شایان‌ذکر است جلسه نقد و بررسی فیلم سرو زیر آب در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همزمان با اکران آن در سینماهای کشور، با حضور دست‌اندرکاران این فیلم محمدعلی باشه آهنگر کارگردان، سید حامد حسینی تهیه‌کننده، حامد باشه آهنگر فیلم‌نامه‌نویس و دیگر اعضاء ساخت فیلم برگزار شد

همچنین در این جلسه دکتر رامتین شهبازی به بررسی فیلم پرداخت و سپس مشکلات  پیش رو، از سوی عاملین فیلم مورد بررسی قرار گرفت و از نقاط قوت فیلم یاد شد. 

گفتنی است «سرو زیر آب» ششمین ساخته سینمایی محمدعلی باشه آهنگر و بعد از فیلم «ملکه» است که فیلم‌برداری آن در تهران، میبد، روستای مزرعه کلانتر در یزد، لرستان، روستای سپیددشت در لرستان و دزفول انجام شده بود. این فیلم با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی، حوزه هنری و شهرداری تهران ساخته‌شده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس