شنیدن یک موسیقی زیبا به راحتی میتواند احساسات شما را تحریک کند و خلق و خوی شما را بهتر کند.

گوش دادن به موسیقی می‌تواند سرگرم کننده باشد، اما آیا ممکن است شما را سالم‌تر کند؟

موسیقی می‌تواند منبعی از لذت و خوشنودی باشد، اما تحقیقات نشان می‌دهد فواید روانشناسی دیگری نیز دارد.

این باور که موسیقی می‌تواند روی افکار، احساسات و رفتارهای شما اثر بگذارد، چندان عجیب نیست.

اگر تجربه‌ی این را داشته باشید که با گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌تان احساس انرژی و انگیزه کنید یا با شنیدن یک قطعه‌ی

احساس برانگیز اشک‌های‌تان جاری شود، پس به خوبی می‌توانید قدرت تاثیر موسیقی بر خلق و خو و روحیه را درک کنید.

موسیقی می‌تواند ذهن را آرام کرده، به بدن انرژی بدهد و حتی به مدیریت بهتر درد کمک کند.

جدیدترین موزیک های ایرانی را از یک سایت معتبر موزیک دانلود کنید که با استفاده از ایده و خلاقیت جدید توی وب سایت خود توانسته است دانلود آهنگ جدید را برای کاربرانی که به دنبال برترین موزیک ها میگردند آسان تر کند.

یکی از بخش های اصلی سایت نیو سانگ بخش دانلود آهنگ شاد است که هر هفته جدیدترین شادهای موزیک در آن بخش قرار میگیرد که کاربران میتوانند دسترسی سریع به موزیک مورد نظر خود داشته و آن ها را به صورت آنلاین گوش دهند.

 این سایت فقط گلچین آهنگ های جدید را بر روی سایت قرار میدهد برای همین این سایت خیلی زود در ذهن های مردم جای گرفته و مورد رضایت کاربران اینترنت قرار گرفته.

نیو سانگ فعالیت خود به صورت کاملا مجاز از 6 خرداد 94 آغاز کرده است که به صورت مداوم در زمینه انتشار دانلود آهنگ ایرانی فعالیت دارد و یک از بهترین ها در بین رقبا می باشد.

مطالب نیو سانگ تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است و تمامی ترانه های منتشر شده از این سایت از سوی خواننده و با اجازه اثر میباشد.

و هیچ آلبوم و آهنگ فروشی به صورت رایگان در این سایت قرار داده نمیشود ، نیوسانگ به قانون کپی رایت احترام میگذارد.

این سایت دارای 8000 هزار مطلب میباشد فقط  کافیست  موزیک مورد نظر خود را در این سایت جستجو کنید تا سریعا ترانه دلخواه خود را پیدا و به صورت رایگان و با سرعت بالا دانلود کنید

در قسمت آهنگهای محلی شما میتوانید موزیک های شاد و غمگین محلی سراسر ایران عزیزمان را که به صورت پکیجی ارائه شده استفاده کنید

از جمله موسیقی های محلی خراسانی , مازندرانی , جنوبی , لری , کردی و…

آهنگ های مناسبتی , آرشیو تقویمی سایت نیو سانگ

در قسمت آهنگ های مناسبتی میتوانید موزیک های مختلفی که به مناسبت های مختلف ارائه میشود را استفاده کنید

به طور مثال آهنگهای مربوط به باشگاه های فوتبال لیگ برتر مثل استقلال , پرسپولیس , تراکتور سازی , سپاهان و.. در قسمت آهنگهای مناسبتی قرار گرفته است و یا به طور مثال آهنگهای عید نوروز , چهارشنبه سوری , روز مادر و..

نیو سانگ همچنین امکان پخش آنلاین برای تمامی موزیک ها را فراهم کرده تا کاربران قبل از دانلود موزیک مورد نظر خود را گوش کرده و در صورت رضایت از موزیک اقدام به دانلود کنند، همچنین برای دوستانی که صاحب وبلاگ و سایت هستند این امکان فراهم شده که بتوانند کد پخش آنلاین موزیک مورد علاقه خود را دریافت و به وبلاگ و سایت خود اضافه کنند با امکان دانلود همان آهنگ در وبلاگ خود

مژده به خوانندگان عزیز

پخش و انتشار آهنگ و آلبوم از سایت نیو سانگ :

از جایی که یکی از دغدغه های هنرمندان پس از هزینه های تولید و ضبط آهنگ ها موضوع پخش قوی آثار برای بهتر شنیده شدن آن میباشد، نیو سانگ این قابلیت را برای عزیزان قرار داده تا بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای آثار خود را در این وب سایت منتشر کنند.

نکته: موزیک های شما برای همیشه در آرشیو های قدرتمند دانلود آهنگ (نیوسانگ) نگه داری خواهند شد و هر زمان اراده کنید (خودتان یا طرفداران شما) با سرچ در گوگل به آثار خود در این رسانه بدون محدودیت دسترسی خواهید داشت.

این وب سایت دارای بازدید جهانی میباشد و تمامی آمار پخش آنلاین و بازدید و دانلود کاملا واقعی میباشد

برای پخش میتوانید به وبسایت نیو سانگ مراجعه کنید

این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس