ترامپ نمایه

ترامپ به اظهارنظر درباره علت حضور نیروهای آمریکا در سوریه پرداخت.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز چهارشنبه در پیامی توئیتری به صورت تلویحی اخبار منتشره درباره خروج نیروهای این کشور از سوریه را مورد تأئید قرار داد.

رئیس جمهوری آمریکا در این پیام نوشت: ما داعش را در سوریه شکست دادیم، این تنها دلیل ما در دوران ریاست جمهوری ترامپ برای ماندن در آنجا بود.

بیشتر بخوانید:

آمریکا نیروهایش را از شمال شرق سوریه خارج می‌کند

این درحالیست که روزنامه وال‌استریت ژورنال ساعاتی پیش به نقل از دو مقام آگاه در دولت آمریکا اعلام کرد که این کشور آماده خروج نیروهایش از شمال سوریه است.

مقامات آگاه در این خصوص اعلام کردند که واشنگتن به متحدین خود در شمال سوریه خبر داده است که قرار است به صورت فوری نیروهای آمریکائی را از مناطق مذکور خارج کند؛ مناطقی که این کشور مدعی بود برای مبارزه به تروریست های مورد حمایت خود در آنجا نیرو مستقر کرده است.

این درحالیست که «رجب طیب اردوغان» رئیس‌ جمهوری ترکیه اخیراً و پس از تماس تلفنی با ترامپ تهدید کرده بود که قصد حمله به نیروهای مورد حمایت آمریکا در سوریه را دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    2 1
    انتقال نیرو برای قلع و قمع خائنین دموکرات هست گلوبالیست های داخلی به گوش باشن که خط و ربطشون به نظام ایلومیناتی شیطانی به زودی برملا میشه و رسوا میشن و دیگه فرصت خیانت نخواهند داشت
  • علی IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    2 0
    با سلام بررسی کنید تا ببینید چه توطئه ای برای کشورمان در سر دارد که در حال خارج کردن نیروهاش از تیر رس است به نظر من که در حال توطئه چینی است
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
    1 0
    افرین مشرقنیوز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس