میثم تیموری

مدافع تیم استقلال گفت: از روزی که اسمم برای پیوستن به استقلال مطرح شد عده ای دست به تخریبم زدند و هنوز هم دست بردارد نیستند.

سرویس ورزش مشرق – یکی از خریدهای تابستانی فصل نقل و انتقالات استقلال دفاع چپ تیم پارس جنوبی جم بود که البته به دلایلی فرصت چندانی هم برای حضور در میادین با پیراهن آبی این تیم پیدا نکرد.

میثم تیموری در گفت و گو با مشرق، درباره اینکه گفته می شود اسمش در لیست فروش تیم استقلال برای نیم فصل است حرف زد و البته از ناراحتی هایش درباره اتفاقات رخ داده در این ماه ها گفت.

تیموری درباره اینکه گفته می شود نامش در فهرست بازیکنان خروجی استقلال است اظهار داشت: این موضوع تازه ای برای من نیست در این ماه ها هرچه شایعه بود درباره من ساخته شد. از روز اول که به استقلال آمدم برخی دنبال تخریب من و موضوع حضورم در این تیم بودند و با بیان مطالب مختلف به این بحث دامن می زدند.

بیشتر بخوانید:

بازیکنی که در صورت جذب نورافکن رفتنی می‌شود


بازیکن دوزاری را به استقلال قالب کردند/امیدوارم لااقل سهمیه آسیا را بگیریم!

وی ادامه داد: عده ای می گفتند باشگاه از جذب من پشیمان است و برای همین قراردادم را در هیأت فوتبال ثبت نمی کند که سرانجام این اتفاق هم رخ داد و من سه ساله با استقلال بستم. پس از آن باز هم دست از سرم برنداشتند و دائم به هر بهانه ای درباره من حرف زدند اما من با دیدن این مسایل نه تنها روحیه ام را از دست ندادم بلکه با قدرت بیشتری به تمریناتم ادامه دادم.

بازیکن فصل پیش پارس جنوبی جم درباره حس و حال بودن در یک تیم پرطرفدار تأکید کرد: من بازیکن تیم نساجی قائمشهر بوده ام و از این نظر تجربه بازی برای تیم پرطرفدار را داشته ام. البته استقلال در سطح وسیعتری طرفدار دارد ولی در کل با جو بازی برای تیم های پرطرفدار آشنایی داشته ام.

مدافع مازندرانی استقلال درباره مصدومیت ابتدای فصلش گفت: من مصدوم نبودم بلکه نیاز بود کمی بیشتر تمرینات بدنسازی داشته باشم و اتفاقا با انجام این تمرینات به فرم مطلوب هم دست پیدا کردم ولی با تشخیص کادر فنی فرصت کافی برای بازی در اختیارم قرار نگرفت.

تیموری در این باره که شفر درباره اش چه تصمیمی دارد توضیح داد: قطعا اگر من دفاع چپ بدی بودم یک مربی با تجربه مانند وینفرد شفر مرا برای بودن در استقلال انتخاب نمی کرد. اتفاقا شفر در آخرین جلسه تمرینی قبل از تعطیلات هم با من صحبت کرد و گفت که در روزهای تعطیل تمریناتم را به دقت پیگیری کنم تا فرم بدنی ام را از دست ندهم.

وی افزود: اینکه گفته شده اسمم در لیست خروجی استقلال است را فقط در رسانه ها دیده ام ولی هر زمان مسئولان باشگاه یا هواداران مرا نخواهند همان روز از استقلال می روم. من به استقلال نیامدم که به این راحتی از آن جدا شوم. سه سال قرارداد دارم و می خواهم اینقدر در این تیم بمانم که فوتبالم را با استقلال تمام کنم.

دفاع چپ استقلال درباره دو بازیکن هم پستی اش و موضوع رقابت با زکی پور و سهرابیان خاطرنشان کرد: میلاد و آرمین هر دو از دوستان نزدیک و هم استانی های من هستند. ما بیش از هر چیز به موفقیت استقلال فکر می کنیم و البته این را هم باید بگویم که اهل رقابت هستم و از این موضوع فرار نمی کنم.

تیموری در پایان درباره وضعیت استقلال در جدول لیگ برتر تصریح کرد: تیم ما کمی دیر راه افتاد ولی به موقع به کورس رقابت با مدعیان قهرمانی برگشت و الان هم با صدر جدول اختلاف زیادی نداریم. انشاالله در دور برگشت با بهترین شرایط و با هماهنگی های کامل به مسابقات برمی گردیم و استقلال را به جایگاهی که مستحقش است برمی گردانیم.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس