جاسازی ماهرانه تریاک در چمدانهای آغشته به فلفل + تصاویر

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب از کشف مقادیری ماده‌مخدر تریاک جاساز شده در سه چمدان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسن سندگُل با اعلام خبر کشف مقادیری تریاک از سه چمدان در ترمینال جنوب درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: پایانه غرب زیرنظر و رصد عوامل کلانتری 209 پایانه غرب قرار دارد و با توجه به کشف کالاهای قاچاق و موادمخدر از این پایانه، هر چند وقت یکبار جلساتی با انبارداران ترمینال برگزار می‌شود.

رئیس کلانتری 209 پایانه غرب خاطرنشان کرد: روز گذشته متصدی یکی از انبارها در تماس با کلانتری اعلام کرد که سه چمدان کوچک، متوسط و بزرگ که روی آنها برچسب لباس نصب شده، از یکی از شهرهای جنوبی کشور به این پایانه انتقال یافته و کسی برای تحویل آن اقدام نکرده و از 24 ساعت قبل این چمدانها در انبار نگهداری می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جزییات کشف تریاک در بار گوجه فرنگی +عکس

عکس/ جاسازی تریاک در پوست گردو!

وی ادامه داد: پس از این تماس با توجه به مشکوک بودن موضوع، تیم عملیات کلانتری و مأموران مبارزه با موادمخدر ضمن حضور در پایانه غرب و هماهنگی با مقام قضایی اقدام به بررسی چمدانها کردند.

رئیس کلانتری 209 پایانه غرب تصریح کرد: مأموران به محض بازکردن چمدان با بوی شدید فلفل و لباسهای کهنه مواجه شدند که در ادامه بررسی مشخص شد انتهای هر کدام از چمدانها مقادیری ماده‌مخدر از نوع تریاک به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده است.

وی با اشاره به کشف 26 کیلو و 500 گرم تریاک از این چمدانها، متذکر شد: در نهایت موادمخدر کشف شده به همراه چمدانها به کلانتری انتقال یافت و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس