دی بوئر

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال هلند از روند آماده‌سازی قطری‌های برای میزبانی از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ابراز خرسندی و آینده روشنی را برای فوتبال‌ آسیا پیش‌بینی کرد.

به گزارش مشرق، فرانک دی‌بوئر ستاره سابق تیم ملی هلند و سفیر جام جهانی 2022 قطر، شب گذشته (شنبه) در مراسم افتتاحیه استادیوم 2022 لوسیل دوحه، یکی از ورزشگاه‌هایی که قرار است میزبان بازی‌های جام جهانی 2022 باشد، گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار ایرانی اعزامی به این کشور انجام داده که آن را در ادامه می‌خوانید:

بیشتر بدانید:

عکس/ رونمایی از ماکت ورزشگاه لوسیل قطر

آقای دی‌بوئر! نظرتان درباره روند آماده سازی قطر برای میزبانی از جام جهانی 2022 چیست؟
هنوز زمان زیادی تا آغاز جام جهانی مانده اما فکر می‌کنم روند آماده‌سازی در مسیر درستی قرار دارد. بخشی از پروژه‌ها در حال تمام شدن است و برخی دیگر تا الان تمام شده است. آنها حیرت‌آور هستند و وقتی که همه چیز تمام شود، بیشتر از این هم حیرت‌ زده خواهیم شد. فکر می‌کنم قطری‌ها مصمم هستند به دنیا نشان دهند که جام جهانی قطر یعنی چه و من مطمئنم که این یک جام جهانی فوق‌العاده می‌شود.

نظرتان درباره تیم ملی قطر و فوتبال آسیا چیست؟
آنها هنوز در حال پوست‌اندازی هستند. استعدادهای جوان بیشتر و بیشتر می‌آیند اما این پروسه زمان‌بر است و من امیدوارم که در جام جهانی 2022، قطر تیمی داشته باشد که حداقل بازیکنانش به دنیا نشان دهند چقدر خوب هستند و مبارزه خوبی با تیم‌های بزرگ داشته باشند. در مورد فوتبال آسیا به طور کلی فکر می‌کنم پتانسیل‌ تیم‌های این قاره بیشتر و بیشتر می‌شود و ما می‌بینیم که ژاپن و دیگر کشورهای این قاره بیشتر و بیشتر در سطحی بالا کار و رقابت می‌کنند و این اتفاق خوبی است. هنوز زمان نیاز است تا آنها به سطحی برسند که تیم‌هایی منطقه آمریکای جنوبی و اروپایی را شکست دهند اما من به طور قطع می‌دانم ومطمئنم که تا 15 یا 20 سال آینده یک تیم آسیایی می‌تواند قهرمان جام جهانی شود.

در مورد تیم ملی ایران هم نظری دارید؟
بله من یکی از بازیکنان بسیار خوب این تیم (جهانبخش) که در آزد آلکمار بازی می‌کرد را می‌شناسم. این تیم بازیکنان با استعداد دیگری هم دارد. این را هم می‌دانم که مردم ایران دیوانه فوتبال هستند و امیدوارم ایران به جام جهانی 2022 صعود کند و این تیم را در جام جهانی ببینم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس