کد خبر 920043
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
الحاجی گرو

الحاجی گرو، مهاجم نیجریه‌ای پیشین باشگاه استقلال اعلام کرد که خودش خواهان فسخ قرارداد با آبی‌پوشان شده و به همین دلیل پولی نگرفته است.

به گزارش مشرق، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد الحاجی گرو و مارکوس نیومایر، دو بازیکن خارجی استقلال که نتوانستند انتظارات را برآورده کنند، با پایان نیم‌فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شدند.

بیشتر بخوانید:

دو خارجی استقلال به ازای هر دقیقه بازی چند میلیون گرفتند؟/ سود گرو و نویمایر از جدایی!

الحاجی گرو درباره جدایی‌اش از استقلال اظهار داشت: بله، این من بودم که از باشگاه خواستم که قراردادم را فسخ کند، چون به خاطر شرایط خانواده‌ام نمی‌توانستم بمانم. باشگاه به خوبی من و خانواده‌ام را درک کرد و تصمیم گرفتیم قرارداد را فسخ کنیم. من باشگاه و هواداران استقلال را دوست دارم و به همین دلیلی هیچ پولی نگرفتم و برای این تیم نیز آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در رابطه با پیشنهاداتش از تیم‌های داخل ایران گفت: در زمان فعلی می‌خواهم کنار خانواده‌ام باشم. من قدم به قدم جلو می‌روم و در حال حاضر نمی‌خواهم خیلی زود تصمیم بگیرم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آیهان IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
    5 1
    ببخشید آقای گرو ولی شما که برای استقلال کاری انجام ندادید که پولی ازش دریافت کنید.
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
    2 0
    حاجی گرو ونویمایرباقراردادی به مبلغ 10میلیاردتومان هیچ کارایی برای استقلال نداشتندوپول بی زبان بیت المال رفت توجیب بازیکنانی که دلالها به استقلال قالب کردند.به هرحال این بازیکنان درآینده دردسرسازخواهندشد.باشکایت کردن به فیفا .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس