کد خبر 919534
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳
شجاع خلیل‌زاده

مدافع پرسپولیس با کنایه جواب گلایه‌های کاپیتان استقلال را داد.

به گزارش مشرق، شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی سه گله برابر پارس جنوبی اظهار کرد: در این چند وقت، هوادارن ما این تیم دست و پا شکسته را حمایت کردند. خدا را شکر در نیم‌فصل دوم، بازیکنان جدید ما می‌رسند و می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

او درباره رضایت هواداران از نتایج پرسپولیس و صحبت‌های مهدی رحمتی با کنایه اظهار کرد: ما جز حمایت چیزی ندیدیم و خوشحالیم. ما ۵۰ درصد پول و ماشین گرفتیم! می‌خواهم دریافتی ما با بازیکنان استقلال مقایسه شود. ما ۱۵ درصد گرفته‌ایم و آن‌ها ۵۰ درصد. ما با داوری کاری نداریم و دنبال فوتبال بازی کردن هستیم. امیدوارم آن‌ها هم به‌ گونه‌ای بازی کنند که با نتایجشان دل هوادارانشان را شاد کنند نه با بهانه‌جویی درباره این که این داور یا آن داور اشتباه کرده است. ما السد را بردیم و به فینال آسیا رسیدیم اما بعضی تیم‌ها در خانه هم نتوانستند السد را شکست دهند. خدا را شکر ما با فوتبال پیروز شدیم نه داوری.

بیشتر بخوانید:

کنایه تند رحمتی به پرسپولیس و فغانی

اعتراض رسمی استقلال بابت اشتباهات داوری

اظهارات جنجالی استقلالی‌ها دردسرساز می‌شود

برانکو: داوران به پرسپولیس کمک می‌کنند؟! چرا گل چهارم ما مردود شد؟

کنایه بیرانوند به رحمتی: آنقدر بزرگیم که بزرگان حریف در مورد ما حرف می‌زنند!

خلیل‌زاده اظافه کرد: ما خدا را شکر می‌کنیم که پرسپولیس باعث شده همه تیم‌های دیگر با هم "داداش" شوند و مربی‌ها و بازیکن‌هایی که با هم بد بودند، با هم دوست شوند. کل تیم‌های لیگ دوست دارند پرسپولیس را پایین بکشند اما نمی‌توانند. ما هوادارانی داریم که تیم را دوست دارند. بحث من فقط این است که سرشان در لاک خودشان باشد و کاری به پرسپولیس نداشته باشند، ما هم کاری با آن‌ها نخواهیم داشت. وقتی نمی‌توانند نتیجه بگیرند، سعی می‌کنند هجمه درست کنند. پرسپولیس از داوری بیش از هر تیم دیگری ضربه خورده است. فغانی از بهترین داورهای ایران است و این هجمه‌ها نمی‌تواند فغانی را زمین بزند زیرا بزرگ‌تر از این حرف‌هاست.

مدافع پرسپولیس درباره به اهتزاز در آمدن پرچم ژاپن در همه ورزشگاه‌ها گفت: ما کار بزرگی کردیم که همه تیم‌ها از پرچم فلان تیم استفاده می‌کنند. اگر می‌توانید پرچم خودتان را بالا بیاورید.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    11 19
    اصلا در حدی نیست که بخواد در مورد حرف های سید مهدی رحمتی فکر کنه
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
      8 8
      بسوز داداش بسوز
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
      7 2
      دقیقا از چی بسوزه؟
  • ناشناس IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    10 16
    یکی تو راست می گی یکی هم ....، باید هم به داوری کاری نداشته باشید چون داور یار دوازدهم شما بوده تا حالا، همچنین فدراسیون و وزیر و دمپارتمان داوری و کمیته انظباطی رو هم باید بهش اضافه کرد، اگه کمیته انظباطی یار شما نبود همبن الان جنابعالی که جز خشن های فوتبال هستی باید چند جلسه محروم میشدی
  • کریم IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    11 6
    کوچولو! یادت نره همین السد رو با یه گل بخودی مشکوک!!! بردید!!!
  • US ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    5 15
    شجاع خلیل زاده با تعداد بازیهای ملی بالا !!و بازی بسیار زیبا و بدون درگیری و فحاشی و ...درباره رحمتی داره صحبت میکنه با اون همه بهزی ملی و انسانیت و ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس