کد خبر 919308
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
قاتل خاموش برای مرگ ۳ نفر کمین کرده بود + تصاویر

سه عضو یک خانواده که بر اثر گازگرفتگی بی‌هوش شده بودند، از مرگ نجات یافتند.

به گزارش مشرق، ساعت 17:13 روز گذشته حادثه گازگرفتگی در بلوارمعلم، شهرک امام خمینی به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله نجاتگران شماره پنج سازمان آتش‌نشانی تهران مستقر درایستگاه 38 با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، به محل حادثه اعزام شدند.

ببینید

فیلم/ مراقب" قاتل نامرئی" باشید!

یوسف رستمی؛ افسر آماده منطقه چهار عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در یک ساختمان مسکونی پنج طبقه دارای 10 واحد مسکونی، همسایگان پس از پاسخ ندادن ساکنان طبقه اول این ساختمان به موضوع مشکوک شده و طی تماس با آتش‌نشانی تقاضای کمک فوری کردند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان به سرعت در محل حادثه حاضر شده و پس از ایمن کردن محل با بستن دستگاه تنفسی وارد واحد مسکونی حدوداً 50 مترمربعی شدند.

رستمی تصریح کرد: آتش‌نشانان ابتدا در و پنجره‌های واحد مسکونی را باز کرده و پس از بررسی نقاط مختلف این واحد مسکونی، زنی 30 ساله و دو پسربچه دو و هفت ساله را که بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن دچار گازگرفتگی شده و توان هیچگونه حرکتی نداشتند، به سرعت به خارج از منزل انتقال دادند.

افسر آماده منطقه چهار عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان این سه نفر را برای انجام معاینات پزشکی و اقدامات بعدی، تحویل امدادگران اورژانس دادند که پس از انجام کمکهای اولیه به هوش آمده و خوشبختانه از این حادثه جان سالم به دربردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ نشت گاز مونو کسیدکربن از آبگرمکن علت بروز این حادثه بود که به شهروندان توصیه ‌می‌شود حتماً نسبت به رفع نقص وسایل حرارتی توسط افراد متخصص اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس