کد خبر 919300
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴
دستگیری سارق مأمورنما/ اخاذی از مردم در پوشش گشت نامحسوس قلابی+ تصاویر

رئیس کلانتری ۱۴۸ انقلاب اسلامی از بازداشت سارق مأمورنمایی خبر داد که با تبدیل خودروی زانتیا به خودروی گشت نامحسوس پلیس، از شهروندان اخاذی می‌کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ پیمان لطیفی رئیس کلانتری 148 انقلاب اسلامی با اعلام خبر بازداشت سارق مأمورنما درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران گشت انتظامی کلانتری 148 انقلاب اسلامی ساعت 2 بامداد 20 آذر جاری حین گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود به یک دستگاه خودروی زانتیا نقره‌ای رنگ که کاور سفیدرنگ پلیس راهور را روی دستگیره عقب خودرو آویزان کرده بود، مشکوک شده و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید

چگونه مامور قلابی را شناسایی کنیم؟

رئیس کلانتری 148 انقلاب اسلامی ادامه داد: راننده پس از توقف خودرو خودش را از پرسنل معاونت ترافیکی منطقه 6 پلیس راهور تهران بزرگ معرفی کرد که مأموران درخواست مدارک هویتی از وی کردند اما مشخص شد وی مدارک هویتی به همراه ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مأموران در بررسی دقیق‌تر خودروی زانتیا، تجهیزات مربوط به خودروهای پلیس راهنمایی و رانندگی (خودروی گشت نامحسوس) مانند بلندگو، آمپلی‌فایر، چراغ LED، تابلوی ایست و.. را مشاهده کردند و یک قبضه چاقو و تبر نیز از خودروی مذکور کشف شد.

لطیفی افزود: پلاک خودروی زانتیا نیز به نحوی پرچ شده بود که قابلیت جابه‌جایی داشت که در نهایت متهم به همراه خودرو برای بررسی دقیق‌تر به کلانتری انتقال یافت.

رئیس کلانتری 148 انقلاب اسلامی تصریح کرد: طی بررسی اولیه مشخص شد متهم معتاد به مصرف موادمخدر است و سابقه سرقت لوازم خودرو را دارد و اعتراف کرد با استفاده از تجهیزات پلیسی و معرفی خود به عنوان مأمور، از مردم اخاذی می‌کرده است.

وی ادامه داد: در نهایت متهم با اخذ دستور قضایی برای بررسی بیشتر به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران انتقال یافت.

رئیس کلانتری 148 انقلاب اسلامی از شهروندانی که به این شیوه و توسط راننده یک خودروی زانتیا نقره‌ای رنگ مورد سرقت قرار گرفته‌اند، خواست برای طرح شکایت به کلانتری 148 انقلاب اسلامی یا پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت مراجعه کرده و متذکر شد: شهروندان به محض رؤیت موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    12 0
    میدونید تا حالا از چند نفر به اسم بسیج و نیروهای اطلاعات اخاذی کرده ؟ آبروی نیروهای اطلاعاتی رو برده بعد شما آبروی این بی آبروی مردم آزار رو حفظ میکنید!؟
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
      0 8
      متن خبر کاملا واضح است به اسم گشت نامحسوس راهنمایی ورانندگی نه اطلاعات!
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    4 1
    متاسفانه جذب سرباز در راهنمایی و رانندگی عامل شناخت زیر وبم راهنمایی رانندگی برای این قبیل مجرمین است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس