کد خبر 919293
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
تصادف مرگبار در اتوبان تهران ـ کرج + تصاویر

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف چهار دستگاه خودرو در اتوبان تهران ـ کرج خبر داد و گفت: سرنشین خودروی سراتو در این تصادف جان باخت.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اعلام خبر تصادف مرگبار در اتوبان تهران ـ کرج درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 6:14 صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران ـ کرج، نرسیده به پل حکیم به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

ببینید

فیلم/ تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز-آبادان

فیلم/ عاقبت رانندگی در خواب آلودگی!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پراید به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی ضمن انحراف از مسیر اصلی، برخورد با گاردریل‌ها میانی بزرگراه و عبور از آنها وارد مسیر مخالف (شرق به غرب) شده بود.

وی با بیان اینکه ورود خودروی پراید به لاین مخالف باعث تصادف دیگر خودروهای عبوری در این لاین (شرق به غرب) شده بود، گفت: سه خودروی دیگر یک دستگاه سراتو، یک دستگاه خودروی پژو 405 و یک دستگاه پژو 206 بودند.

ملکی افزود: رانندگان پراید و سراتو (دو مرد) دچار مصدومیت شده و یک خانم که در صندلی جلو سراتو حضور داشت به دلیل ورود گاردریل به خودرو، جان خود را از دست داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه این حادثه در مجموع یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت، متذکر شد: آمارها نشان می‌دهد بیشتر تصادفات جاده‌ای در 30 کیلومتری شهرها به وقوع می‌پیوندد، یعنی زمانیکه رانندگان کمان می‌کنند به مقصد رسیدند که ممکن است از ضریب اطمینان کاسته و بیشتر پا روی پدال گاز بگذارند که از رانندگان تقاضا می‌کنیم تا زمانیکه به مقصد نرسیدند ضمن حرکت در سرعت مطمئنه، از کمربند رانندگی استفاده کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    49 5
    آخه احمق تو که میدونی پراید چه کاغذ سیگار آشغال و زباله و مرگباریه چرا اینقدر گاز میدی تا در اثر انحراف یکی دیگه رو هم بدی کشتن . مرده شور پراید رو ببرن که قبرستونهای ایران رو مملو از قبر پیر و جوان کرده
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
      0 0
      سراتو 200 میلیونی؟؟؟ خیلی جالبه
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    29 3
    آفرین با این گارد ریل اسمش روشه گارد باید جوری باشه که ضربرو جوری جمع کنه خودرو نره اونور اوتوبان والا که اصلا نیازی نبود بعدم جناب سخنگو تهران کرج مسیری هست که خیلی راننده ها از ی شهر نزدیک سفر میکنن و همه که از زنجان و تبریز و اینا نمیان که
  • NL ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    0 26
    چی این مرگبار بوده آخه
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    4 6
    این نشون میده طراحی فرانسوی علی رغم دستکاری ایران هر چند کهنه باشه ایمن تر از طراحی کره ای هست
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    3 2
    قطع نظر ازاینکه عمردست خداوند است واقعا ما ایرانیها نه فرهنگ رانندگی داریم ونه به قوانین احترام میگذاریم طرف الاغ وگاوش رافروخته یک پرایدخریده وامده تو شهروجاده حالا گاز بده وتا زانوی خودش رامیکندتو موتوروگاز میده خوب خاک توی اون سرت بکنند چرا چرا چرا اینقدربی جنبه؟اینقدر بی فرهنگ؟خودت را به درک واصل میکنی به جهنم ولی چرا باعث کشته شدن یک بی گناه دیگرمیشی ؟!واقعا که سگ تو روحت
  • مسعود IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    2 0
    متاسفانه وضعیت رانندگی با پراید طوری شده که رانندگان آن تصور لامبورگینی و نیسان را بصورت یکجا دارند،در حالی که بنظر بنده سرعت بالای ۷۰ کیلومتر در ساعت خطر اسکان سریع در قبرستان را برای راکب و سرنشینان پراید همراه دارد!
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    0 0
    پراید تنها ماشینی که اصلا لنت ترمز نداره وقتی خورد به مانع یا تصادف کرد از حرکت می مونه.
  • ناشناس IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    0 0
    رانندگی با هروسیله نقلیه اگراحتیاط نباشد فاجعه افرینه حتی اگر دور از جون شما الاغ هم سواربشی ممکنه با هرچیزی برخورد کنی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس