کد خبر 919220
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
کولاکوویچ

سرپرست جدید فدراسیون والیبال اعلام کرد با کولاکوویچ تا 2020 ادامه همکاری خواهند داد.

به گزارش مشرق، با رفتن احمد ضیایی از فدراسیون والیبال به دلیل بازنشسته بودن و همین طور سرپرستی افشین داوری موضوع ادامه همکاری با کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ایران مورد بحث قرار گرفت.

داوری در این باره در گفت‌وگو با رادیو ورزش اظهار داشت: ما 6 ماه بیشتر برای مسابقات جهانی و آسیایی فرصت نداریم. قرار است بعد از ژانویه کولاکوویچ به ایران بیاید تا کار را با او ادامه دهیم. با توجه به اینکه او 2 قرارداد دو ساله داشت اگر همکاری ادامه پیدا نکند ممکن است حواشی ایجاد شده و جرائمی را برای ما در نظر بگیرند. از طرفی کولاکوویچ 2 سال در ایران بوده و شناخت خوبی از ایران دارد به همین دلیل قرار شد تا المپیک 2020 با او ادامه دهیم.

سرپرست فدراسیون والیبال همچنین درباره انتخاب سرپرست تیم ملی، عنوان کرد: هنوز شخصی معرفی نشده است و ما در حال بررسی هستیم.. کمتر از یک ماه تا آمدن کولاکوویچ فرصت مانده و در این مدت فرد مورد اعتماد جامعه والیبال برای سرپرستی معرفی خواهد شد.

وی درباره اظهارات منظمی و اینکه با او صحبت نکردید تا به عنوان دبیر ادامه دهد، تصریح کرد: منظمی از مفاخر ورزش والیبال است و دکترای مدیریت ورزش دارد. او از دوستان صمیمی من است اما ما می‌خواهیم مجمعی خوب و بی‌طرف داشته باشیم تا والیبال ضرر نکند. شاید منظمی خودش بخواهد ورود کند و نامزد ریاست شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس