تاکید هیات دولت بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت‌های بودجه سال ۹۸

در جلسه امروز هیات وزیران ضمن قرائت رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره بودجه سال ۹۸ کل کشور و تأکید ایشان بر ضرورت‌های این امر، به بحث و تبادل نظر در این باره پرداخه شد.

به گزارش مشرق، در ابتدای جلسه امروز هیات دولت به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور، سازمان برنامه و بودجه کشور توضیحاتی را درباره تمایزاتی که در بودجه سال 98 متناسب با شرایط ویژه اخیر ایجاد شده است، به هیئت وزیران ارائه کرد و ادامه مباحث برای انطباق هرچه بیشتر بودجه کل کشور با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، به جلسه بعدی هیئت دولت موکول شد.

بیشتر بخوانید:

۳پیشنهاد درباره لایحه بودجه ۹۸

**هیات وزیران به استانداران منتخب استان های البرز، تهران و سمنان رأی اعتماد داد

بر این اساس عزیزالله شهبازی، انوشیروان محسنی بندپی و علیرضا آشناگر به ترتیب به عنوان استانداران استان های البرز، تهران و سمنان، از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.

** امضای موافقتنامه همکاری فنی بین ایران و ژاپن

هیئت وزیران در ادامه، به وزارت امور خارجه اجازه داد نسبت به مذاکره، پاراف و امضای موقت موافقتنامه همکاری فنی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت ژاپن اقدام نماید.

** آیین نامه اجرایی قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و سازمان های تابعه و وابسته اصلاح شد

هیئت وزیران در راستای ایجاد پشتوانه ای مطلوب برای ارتقای سطح رفاه و آسایش بازنشستگان نیروهای مسلح، آیین نامه اجرایی قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان های تابعه و وابسته به آنها را اصلاح کرد.

دولت این تصمیم را با توجه به ضرورت انطباق آیین نامه یاد شده با اصلاحیه قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح که در سال 1394 مصوب شد، اتخاذ کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    0 1
    گاهی میشه با بی اعتنایی به دستورات رهبری خودت را مخالف نشون بدی و گاهی میشه با اسم رهبری یک خیانت را به سرانجام رسوند.مثل اینکه تو حرفهات دایم از رهنمودهای رهبری بگی و برخلافش عمل کنی تا دستورات ایشون را پیش مردم ناکارامد نشون بدی و مردم را به ایشون بد بین کنی یا حداقل میگن رهبر کاره ای نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس