کد خبر 919044
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
کشف 1.5 تن موادمخدر در فارس

خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در جنوب تهران، گفت: در بازرسی از خودرو این متهم ۸۵۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

به گزارش مشرق، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت:در بررسی‌های انجام شده از سوی ماموران مبارزه با مواد مخدر پایتخت، در خصوص فعالیت‌های یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد افیونی، مشخص شد که این متهم با همدستی چند نفر دیگر که در یکی از استان‌های جنوبی کشور هستند، قصد دارند مقادیری مواد مخدر را به تهران منتقل کنند.

ببینید

عکس/ کشف 1.5 تن موادمخدر در شیراز

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ عنوان داشت: در بررسی‌های تکمیلی پلیس مشخص شد که متهم به وسیله یک دستگاه کامیون حامل تانکر در پوشش حمل قیر، اقدام به جاسازی مواد مخدر کرده و به سمت تهران در حرکت است که با هماهنگی‌های انجام شده مسیر تردد خودرو تحت کنترل درآمد و در نهایت پس از ۴۸ ساعت مراقبت‌های ویژه، این خودرو در بزرگراه آزادگان – تندگویان شناسایی و متوقف شد.

سردار هداوند با بیان اینکه متهم دستگیر و خودرو برای بازرسی به پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، منتقل شد تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده از بخش‌های مختلف کامیون ۶۹۵ کیلوگرم تریاک و ۱۵۶ کیلو و ۷۴۰ گرم حشیش کشف شد.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، تحقیقات و بررسی‌های پلیس برای شناسایی همدستان متهم همچنان ادامه دارد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس