کد خبر 919033
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
محسن مهدیان

شاپرک شجری زاده، همان که قهرمان دختر خیابان انقلاب شناخته می شد و با پرچم کردن روسری اش فرار کرد، روز گذشته در پارلمان کانادا خواستار تحریم ایران و ایرانی ها شد.

به گزارش مشرق، محسن مهدیان در کانال تلگرامی خود به بهانه حضور شاپرک شجری زاده در پارلمان کانادا و مشروعیت بخشیدن به تحریم ها نوشت:

 شاپرک شجری زاده، همان که قهرمان دختر خیابان انقلاب شناخته می شد و با پرچم کردن روسری اش فرار کرد، روز گذشته در پارلمان کانادا خواستار تحریم ایران و ایرانی ها شد.

بیشتر بخوانید:

هر وطن‌فروش یا روزی اصلاح‌طلب بوده یا مورد حمایت اصلاح‌طلبان!

«شاپرکِ حجاریان» خواستار تحریم بیشتر مردم ایران شد

دختر خیابان انقلاب خواستار تحریم ایران شد +عکس

اما درباره دختر خیابان انقلاب چند اشتباه رایج وجود دارد که به بهانه این خبر و موج تنفری که در شبکه های اجتماعی علیه او ایجاد شده است، چند نکته قابل طرح است.

اشتباه اول

تقابل شجری زاده با مردم ایران برای دیروز نیست. خیانت دختر خیابان انقلاب از نقطه ایست که مقابل اراده مردم ایران می ایستند. از روزی که مقابل حق اکثریت قرار می گیرد. مقابل قانون. اراده ملت ایران، اسلام و تجلی خواست شان در قانون است.

اشتباه دوم

دختر خیابان انقلاب دنبال اصلاح قانون نیست. اصلاح هر قانونی خوب یا بد، باید در همین کشور و به دست خود مردم صورت گیرد. راه اصلاح قانون ایستادن مقابل قانون نیست. اصلاح قانون در خود قانون و از درون قانون است. منتقد تایم چراغ قرمز فلان چهارراه، هیچ وقت از چراغ قرمز عبور نمی کند.

اشتباه سوم

 کسانی که به غلط، قلق گیری چهارشنبه سفید و مقصد دخترخیابان انقلاب را حجاب اختیاری می دانستند، امروز با تصمیم شاپرک شجری زاده دچار شوک شدند.  چهارشنبه سفید مقابل همه روزهای مردم قدعلم کرده است. هدف دختر خیابان انقلاب، تقابل با کلیت ملت است نه حجاب شان. کافیست در کنار خبر شجری زاده، به عکس های یادگاری مبدع چهارشنبه سفید با اهالی کاخ سفید و ربع پهلوی توجه شود.

اشتباه چهارم

اشتباه نشود؛ حتا دختر بدحجاب و شل حجاب و بی حجاب ایران نیز دختر خیابان انقلاب نیست. خیلی ها دروغ و غیبت را بد می دانند اما ممکن است دچار خطا شوند. چنین آدم های  بی شماری، متفاوت اند از کسی که از اساس می گوید دروغ و غیبت حلاست مثل شیر مادر.

اشتباه پنجم

چهارشنبه سفید تنها جنسی کردن اعتراضات سیاسی است و نه بیشتر. جنسی کردن و نه جنسیتی کردن. شعار حجاب اختیاری، پوششی است برای ما بی شماریم. این ها همان ها هستند که می گفتند در خیابان هرکس بوق بزند باماست. همان ها که می گفتند هرکس در شب چراغ روشن کرد معترض است. همان ها که پیاده روی مردم در پیاده رو ها را نشانه همراهی با براندازی می دانستند. در اعتراض آنروز شان مضحکه شدند و امروز بازی جدیدی راه انداختند تا بگویند وضعیت حجاب ملت ایران، نشانه اعتراض شان به حکومت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • هموطن IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    59 4
    هر وطن فروشی خود فروش نیز خواهدشد.تقدیم به شاپرک شجری زاده .
    • حسین PL ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
      8 2
      من قول میدم تحقیق کنید این زنیکه بهایی یا مرتبط با بهاییت خواهد بود , اراذل بهایی نفرت خاصی از ایران و ایرانی دارند. به همین دلیل هست که بی بی سی حرامزاده بهایی انقدر داره از این خائن حمایت میکنه و الان که گندش درومده شروع کرده به ماله کشی.
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    26 2
    اگر جامعه ستيز هستند چرا به انها اجازه رشد داده مى شود از انها حمايت شده و آزادانه بر عليه ارزش هاي جامعه خود پروتست مى كنند و از گل الوده كردن جامعه ماهي مى گيرند و در جامعه خلاء فرهنگي ايجاد و به راحتي گريخته و به دامان دشمن پناه مى آورند تا همچنان به گستاخي ادامه دهند؟
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
      1 1
      به جای پروتست می نوشتی طغیان یا اعتراض خیلی بد می شد!؟
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
      2 1
      نه بد نمى شد؟ شما غصه پروتست يا اعتراضشو نخور! مته به خشخاش هم نذار! پيش مياد! ادم سرگرم بحث يك دفعه يادش نيست شما فكر بد نكن!
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    26 3
    خدا مسيح علينژاد رو هدايت کنه. از عقل درستي برخوردار نيست.
    • ساسان IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
      11 3
      از قيافه اين حقير نادان (مسيح علينژاد) حماقت و بلاهت و مزدوري و وطن فروش و ... داد ميزند.
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    15 1
    دفاع از حکم اسلامی با ابزار دموکراتیک! یعنی تمسخر اسلام. یعنی اگر فردا مردم گفتند باید لواط هم آزاد شود باید تمکین کرد! انگار حکومت هیچ مسوولیتی برای تربیت مردم ندارد! تازه همین الانش اگر یک آمار گیری ساده انجام دهید نمی بینید اکثریت قریب به اتفاق رانندگان ایرانی هیچ اعتقادی به قوانین راهنمایی و رانندگی و. حق بیمه ندارند و اگر زو.ر و اجبار پلیس نباشد هرگز اطاعت نمی کنند. آیا می شود دلیل که این قوانین را حذف کنیم؟ فاین تذهبون؟
  • سید IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    3 1
    آقای مهدیان از شما انتظار نمی رود به جای کلمه زمان یا مدت از واژه انگلیس استفاده کنید.
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    10 3
    خوشم مياد غير قابل انتشارتونو ميبينم بعد نويسنده ميگه هر قانوني رو داخل قوانين بايد اصلاح كرد واقعا خود نويسنده به اين اعتقاد داره كجا اعتراض شده به معترض انگ منافق و جاسوس نچسبوندين
    • IR ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
      3 2
      مومن مگه علم غیب داری که غیر انتشارا رو به پای خودت حساب کردی شاید فحش خار مادر دار بوده که حواله اون حروم زاده وطن فروش کردن مشرق هم خویشتنداری کرده خسته نباشی برادر سانسورچی!!
  • PL ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    4 2
    خانم ملقب به شاپرک شجری زاده عکس تبلیغاتت برای روحانی یعنی اون تراکتی که در دست داری و بر آن نوشته شده به خاطر ایران و بخاطر اسلام به روحانی رای میدی همه جا پخش شده! بخاطر اسلام و روسری بر چوب کردن؟ من خودم مخالف حجاب اجباری هستم اما الویتم دشمنی با دروغگویان و ریاکاران است ملت را مثل خودتان احمق فرض نفرمایید.
  • PL ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    2 2
    خانم ملقب به شاپرک شجری زاده عکس تبلیغاتت برای روحانی یعنی اون تراکتی که در دست داری و بر آن نوشته شده به خاطر ایران و بخاطر اسلام به روحانی رای میدی همه جا پخش شده! بخاطر اسلام و روسری بر چوب کردن؟ من خودم مخالف حجاب اجباری هستم اما الویتم دشمنی با دروغگویان و ریاکاران است ملت را مثل خودتان احمق فرض نفرمایید.
  • RO ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    4 2
    مرگ بر شاپرک شجری زاده
  • محسن IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    2 3
    عجب تحلیل سنگینی ! مردحسابی مثل اینکه ازاونایی هستی که باید با ضربه چکمه دشمن بیداربشی . لیبرالها ارکان حکومت رو قبضه کردن . اقتصاد و سیاست و فرهنگ شدن بازیچه طیف قدرتمند قدرت طلب . آنقدر مصلحت اندیشی بکنند تا انقلاب به ورطه سقوط نزدیک بشه . فقط امیدمون به خدا و امام زمانه
  • علی IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    0 0
    سلام بعد ما ملت شاید اطلاعات دینی داشته باشیم ولی تربیت دینی نشده ایم و اپراتور هم تربیت شده ایم نمره قبولی را کسب نکرده ایم اساس حجاب در اسلام در آیه شریفه حجاب نهفته و این آیه شأن نزولی دارد که منظور از حجاب مشخص شدن زنان مسلمان از غیر مسلمان است اگر همه بزرگان دین و تربیت حول محور همین آیه و حدود و قصور آن بحث کنند جامعه خود راه را پیدا خواهد کرد درست مثل زمان باب شدن میکروفون که در زمانه خود برخی از علما آن را حرام دانسته ولی خیلی دیگر با تدبر و تعقل به مسئله نگاه و شکل کل جامعه را حل می کنند. به همین خاطر فقه شیعه پویا زنده و به روز میتواند باشد.
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    0 1
    اینها تنها دوست داشتند دیده شوند و عده ای هم دوست دارند اینها را دید بزنند، خب یک هفته آنها را جهت تنبیه در معرض دیدگان دیگران قرار دهید مثلا به یک درخت ببندید تا چشم بعضی ها دربیاد اینها هم خسته شوند بروند خانه شان
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    0 1
    من که از ضد انقلاب و بی حجاب بیزارم ، اما شما اومدی دفاع کنی گند زدی ،میشه بگی دقیقا چطور میشه توی ایران یک قانون رو اصلاح کرد؟ هیچ راهی نداره .
  • شهرزاد IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
    2 1
    ازیک کثافت هرزه ای چون شاپرک شجری زاده بیشترازاین انتظاری نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس