کد خبر 919018
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
 نشست خبری وزیر کشور

وزیر کشور گفت: سپاه پاسداران تاکنون سرنخ هایی را از مسببان حادثه تروریستی چابهار به دست آورده و قطعا با آنان برخورد جدی می کند.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره انتخاب استانداران جدید اظهارداشت: قطعا همه استانداران باید همسو با دولت باشند و از سوی دیگر خود دولت به آنان رأی می دهد و اگر همسو نباشند، قطعا رأی اعتماد نمی گیرند.

وی درباره استانی شدن اعطای یارانه ها گفت: در لایحه بودجه حکمی گذاشته اند مبنی بر اینکه استان ها سه دهک از کسانی را که یارانه دریافت می کنند، با کمک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شناسایی کرده و کاهش دهند.

بیشتر بخوانید:

ردّ پای آمریکا و متحدانش در حادثه تروریستی چابهار

فیلم/ هشدار آملی‌لاریجانی به عوامل حادثه چابهار

وزیر کشور افزود: در صورتی که این مسئله محقق شود، منابع و مبالغ ناشی از آن را می توان در پروژه های عمرانی، تملک دارایی های سرمایه ای و واحدهای تولیدی و کمک به طبقات و اقشار مورد نیاز هزینه کرد.

رحمانی فضلی بیان کرد: این مسئله به عنوان پیشنهاد به مجلس ارائه می شود و اگر مجلس بپذیرد، ما در استان ها آمادگی داریم که با کمک همه دستگاه های اجرایی، این مسئله را انجام دهیم.

وی درباره حادثه تروریستی چابهار تصریح کرد: بارها درباره این مسئله به ویژه در شورای تأمین و شورای امنیت بحث شده است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران متولی امنیت در آن منطقه است و تلاش می کند که با پیگیری های جدی که تا این لحظه هم به سرنخ هایی رسیده اند، عوامل و مسببان این حادثه را شناسایی و با آنها برخورد کنند.

رحمانی فضلی گفت: از سوی دیگر تلاش بر این است که ما با اقداماتی که در آن منطقه صورت می گیرد، صیانت از نیروهای امنیتی، مردم و امنیت آن مناطق را در دستور داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس