کد خبر 918925
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
علی خطیر

معاون ورزشی باشگاه استقلال در آستانه دیدار این تیم با پدیده در لیگ برتر، گفت: از کمیته ضد دوپینگ می‌خواهیم نظارت بیشتری بر دوندگی بعضی از بازیکنان داشته باشد.

به گزارش مشرق، علی خطیر در خصوص شرایط این روزهای استقلال قبل از دیدار برابر پدیده مشهد گفت: خوشبختانه تیم ما به سه برد پیاپی دست پیدا کرده است و امیدواریم این روند موفقیت در برابر پدیده نیز تکرار شود. استقلال به خودباوری خوبی رسیده است و حالا در شرایط روحی و روانی خوبی به سر می برد. آماده ایم تا بازی تماشاگرپسندی برابر پدیده انجام بدهیم و به تعطیلات نیم فصل برویم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا شفر لیست ورودی و خروجی باشگاه را ارائه داده است؟ گفت: هنوز هیچ لیستی به مدیران باشگاه ارائه نشده است. سرمربی اسقلال منتظر است دیدار برابر پدیده به پایان برسد و سپس این کار را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: با تجربه ای که سالها شفر در فوتبال داشته مطمئناً لیست بازیکنان مورد نظرش را به باشگاه ارائه خواهد داد و ما هم به دنبال این هستیم در یک فضای آرام و به دور از تنش و هیاهو، نفرات مورد نظر سرمربی را جذب کنیم.

بیشتر بخوانید:

کنکور شفر در راه است!

خطیر در پاسخ به این پرسش که آیا الحاجی گرو و نیومایر بعد از دیدار برابر پدیده از استقلال جدا خواهند شد یا خیر؟ گفت: قرار است در خصوص نقل و انتقالات هیچ صحبتی انجام نشود. از رسانه ها خواهش می کنم از گمانه زنی های غیر واقعی خودداری کنند. ما به دنبال این هستیم تا فقط بازیکنانی را جذب کنیم که سرمربی تیم می خواهد و نمی خواهیم هیاهو به راه بیندازیم. باز هم تکرار می کنم که قرار است هیچکس از باشگاه در خصوص نقل و انتقالات صحبتی به میان نیاورد.

وی در خصوص اینکه آیا بعد از سه برد پیاپی به بازیکنان استقلال پاداشی تعلق خواهد گرفت یا خیر، اظهار داشت: مطمئنا اگر بازیکنان بازی برابر پدیده را هم با پیروزی به پایان برسانند باشگاه به آنها پاداش می دهد و از آنها بابت این پیروزی ها قدردانی خواهد کرد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد سفر شفر به آلمان بعد از دیدار برابر پدیده، تصریح کرد: به طور قطع تعطیلات چند روزه ای بعد از بازی با پدیده برای بازیکنان در نظر گرفته شده است و احتمالا شفر هم بعد از جلسه ای که با مدیر عامل باشگاه خواهد داشت، چند روزی ایران را ترک می کند.

خطیر خاطرنشان کرد: از دوستان خوبم در کمیته پزشکی فدراسیون و کمیته ضد دوپینگ می خواهم در خصوص دوندگی غیرطبیعی و غیرقابل قبول برخی از بازیکنان نظارت بیشتری داشته باشد تا عدالت در همه تیم ها رعایت شده و حق تیمی ضایع نشود.

وی در پاسخ به این پرسش که منظورتان از این صحبت ها به کدام بازیکنان و چه تیم هایی است؟ گفت: من به طور کلی صحبت کردم و منظورم هیچ تیم خاصی نیست. امیدوارم کمیته ضد دوپینگ نظارت بیشتری در مورد کلیه تیم ها داشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • م ج IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    27 93
    لطفا اول از خود استقلالیا تست بگیرید چون فرار رو به جلو می کنند.میگن یه زمانی یه دزدی یه وسیله ای دزدیده صاحب مال میفته دنبال دزد و صدا میزنه آی دزد را بگیرید یهو خود دزده هم دستشو بالا می گیره در حال فرار فریاد می زده آی دزدُ بگیرید آی دزدُ بگیرید مردم هم فکر می کردن دزد جلو تره با دزد اصلی کار نداشتند.حالا داستان آقای خطیر و دوپینگ وتست دوپینگ همینه
    • جواد IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
      78 12
      نگو که پرسپولیسی نیستی چرا یهو به خودتون گرفتی
    • خدیجه IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
      49 3
      پرسپولیسی عزیز ایشون به همه تیم ها اشاره کردند و مطمئنا منظور اصلیشون استقلال بود تا شما پرسپولیسیها درمورد سه برد پیاپی استقلال شک نکنید و نگید که تقلب یا ...کردند
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    27 90
    بله به خصوص تست دوپینگ باید از بازیکنان تیم استقلال شود که در این زمینه ید طولانی و پرونده های متعدد دارند
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    15 15
    البته به لطف داورو...
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    17 4
    اون داستان مال قدیما بود کسی کاری به کارکسی نداره
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    6 31
    از تمام بازیکنان استقلال باید بگیرند
  • شاهین IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    31 4
    از نظر "مشرق" همه صحبت های استقلال ها "عجیب" و همه درخواست های "از ما بهتران" منطقی و قابل پیگیری است. درخواست عجیب استقلالی ها، "توهین خارج از حد دستیار کی روش"....
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    1 20
    از فرهاد مجيدي هم بگيريد
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    1 23
    از فرناز هم بگيريد
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    3 18
    استقلال از الان داره باختشو توجیه میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس