کد خبر 918892
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
سجاد محرابی

دارنده نشان برنز بوکس قهرمانی آسیا گفت: دلم برای بوکس ایران و ورزشکاران مظلوم این رشته می‌سوزد، چون هر کسی هم که آمده و رفته فقط وعده‌ داده است.

به گزارش مشرق، سجاد محرابی در پاسخ به این سؤال که چرا در مسابقات بوکس قهرمانی کشور شرکت‌ نکرده‌اید، گفت: من در مسابقات قهرمانی کشور شرکت نکرده‌ام چون کسی برای حضور در این مسابقات من را دعوت نکرده است، بنده برای تیم لرستان مبارزه می‌کردم اما کسی برای حضور در این مسابقات چیزی به من نگفت. نمی‌دانم دلیل اینکه به سراغ من نیامده‌اند، چیست.

بیشتر بخوانید:

محرابی: اگر امثال احدی به درد بوکس ایران می‌خوردند که وضعیت ما این نبود

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما برای همیشه قید حضور در تیم ملی را زده‌اید؟ اظهار داشت: تا وقتی که تیم ملی بوکس کشورمان به این شکل است من به تیم ملی نمی‌روم. شرایط خوابگاه، اردو و حقوق ملی‌پوشان طبق گفته دوستانم هیچ تغییری نکرده است، به همین دلیل قید حضور در تیم ملی را زده‌ام. اینطور نمی‌شود که ما فقط تمرین کنیم و هیچ حقوقی هم دریافت نکنیم. مدیریت جدید وعده اسکان و حقوق مکفی را داده بود اما هیچ‌کدام از وعده‌هایشان عملی نشد و در حال حاضر نیز کسی در تیم ملی بوکس ایران حقوقی دریافت نمی‌کند. ملی‌پوشان هم زمانی که در اردوها حضور دارند، خوابگاه خوبی را در اختیار ندارند و در واقع ملی‌پوشان شرایط خوبی ندارند.

ملی پوش سابق کشورمان در ادامه صحبت‌های خود، گفت: بعید می‌دانم پاداشی به مدال‌آوران در مسابقات قهرمانی کشور داده شود. به نظرم باید برای اینکه روحیه بوکسورها بالا برود برای نفرات مدال آور در  مسابقات قهرمانی کشور، هیات ها پاداش در نظر بگیرند.

محرابی در پاسخ به این سؤال که مدتی را شما به همراه فروتن گل آرا در تایلند حضور داشتید، آیا موفق به بستن قرارداد با باشگاه یا کمپانی شدید یا خیر، گفت: برای حفظ آمادگی جسمانی مدت کوتاهی را در تایلند تمرینات خوبی را انجام دادیم، در همان مقطع فروتن گل‌آرا با یک کمپانی بزرگ که مسئول برگزاری مسابقات بوکس به توافق رسید. به زودی هم برای مبارزه کردن راهی تایلند خواهد شد. در سبک وزن برای فروتن جای خالی وجود داشت، اما در وزنی که من فعالیت می‌کنم جای خالی برای مبارزه کردن نبود. امیدوارم در آینده نزدیک فضا برای حضور من در این کمپانی مهیا شود.

دارنده نشان برنز مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۳ در پاسخ به این سؤال که آیا تمایلی برای فعالیت در رشته MMA دارید یا خیر، اظهار داشت: من سال‌ها برای رسیدن به شرایط فعلی تلاش کرده‌ام و رزومه خوبی در بوکس دارم نمی‌خواهم با حضور در سازمان MMA  رزومه‌ام را از دست بدهم و پس از سال‌ها از صفر شروع کنم. 

محرابی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: بوکس سال‌های سال است که این جاده خاکی را طی می‌کند و هر کسی که آمده حتی حاضر نشده از بین سنگریزه‌ها و سنگ‌های بزرگی که در جاده بوکس بوده ریزترین سنگ را هم بردارد. در این مسیر خاکی کسی همت نکرده این مسیر را هموار کند و حال و روز بوکس ایران اینچنین است که می‌بینیم. من دلم برای بوکس ایران و ورزشکاران مظلوم این رشته می‌سوزد هر کسی هم که آمده و رفته فقط وعده‌ داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس