کد خبر 918320
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
گلمحمدی

سرمربی پدیده مشهد در آخرین مصاحبه خود گفته بود اگر بتواند بودجه مدنظر خود برای جذب بازیکن را در اختیار بگیرد قطعاً تغییراتی در تیمش ایجاد خواهد کرد تا به ترمیم نقاط ضعف و افزایش توان تیمش بپردازد.

به گزارش مشرق، یحیی گل محمدی به دنبال تقویت تیمش برای نیم فصل دوم با جذب بازیکنان موثر در نقل و انتقالات زمستانی است. در این زمینه شنیدیم جابر انصاری مهاجم تیم فوتبال استقلال یکی از گزینه‌هایی است که  گل محمدی در پی جذب او افتاده است.

 

جابر قرار بود در ابتدای فصل از استقلال جدا شود، اما از آنجا که قرارداد داشت، پافشاری کرد و در باشگاه ماندنی شد، حتی به این قیمت که روی سکو بشیند و گاهی، بازی‌های تیم را از خانه تماشا کند. از سوی دیگر انصاری که  منتظر کوچکترین فرصتی برای نشان دادن انگیزه هایش بود، مقابل تیم فوتبال سپیدرود رشت به میدان رفت و گل مهمی را به ثمر رساند. گلی که به خاطر شادی آن در میانه میدان گریست.

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی: با این داور تا صبح هم نمی‌توانستیم گل بزنیم


به غیر از جابر، گویا فرناندو دخسوس گلر برزیلی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز نیز یکی دیگر از گزینه‌های یحیی گل محمدی برای حضور در پدیده مشهد به شمار می‌رود. سرمربی تیم مشهدی متوجه شده با کمترین امکانات نیز می‌توان در لیگ ایران موفق بود. به همین علت قصد دارد با همین بازیکنانی که دارد و جذب دو، سه بازیکن دیگر، تیمش را تقویت کرده و در زمره بالانشینان جدول قرار دهد.


با این اتفاق پدیده ا‌ی‎ها شانس ادامه درخشش در نیم فصل دوم را برای خودشان حفظ می‌کنند. البته دخسوس اعلام کرده با توجه به اینکه با ماشین سازان قرارداد دارد، نمی‌تواند به تنهایی تصمیم گرفته و از ماشین سازی جدا شود، اما شاید جذب جابر انصاری برای گل محمدی راحت‌تر اتفاق بیافتد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس