کد خبر 918316
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
تغییرات آب و هوایی انسان ها را احمق تر می کند

نتایج یک بررسی تازه نشان می دهد تصاعد گسترده تر گاز دی اکسید کربن به دنبال گرمایش زمین، منجر به کاهش قدرت مغز انسان ها و احمق تر شدن آنها در کل دنیا می شود.

به گزارش مشرق به نقل از یاهونیوز، تحقیق جدیدی که در این زمینه توسط دانشگاه لندن صورت گرفته حاکیست تغییرات جو کره زمین به دنبال آلودگی آب و هوا بر حافظه انسان ها تاثیر منفی می گذارد، قدرت تمرکز را از آنها می گیرد و توانایی های افراد برای تصمیم گیری را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید:

با وجود توزیع بنزین یورو۴ دلیل آلودگی هوا چیست؟

انتشار بیشتر گاز دی اکسید کربن در محل کار باعث می شود تا تهویه مناسب هوا ممکن نشود و این امر افراد را تنبل تر کرده و قدرت انجام وظایف محوله را از آنها می گیرد.

پیش بینی ها حاکیست تمامی این مشکلات در یک دهه آینده جدی تر می شوند و توانایی های شناختی انسان ها همزمان با افزایش سطح گاز دی اکسید کربن بیشتر و بیشتر می شود. تغییرات یادشده مهندسان را مجبور به طراحی سیستم های تهویه مطبوع تازه و همین طور سیستم های حمل و نقل متفاوت تری خواهد کرد.

بر همین اساس می توان انتظار داشت که کیفیت نظام آموزشی نیز در دنیا در سال های آینده کاهش پیدا کند که این مساله هم مشکلات خاص خود را به وجود می آورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس