کد خبر 918160
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱
جلال غفاری

طی حکمی از سوی معاون سیما، جلال غفاری قدیر به عنوان رئیس جدید شبکه افق معرفی شد.

به گزارش مشرق، بالاخره بعد از مدت‌ها رئیس شبکه افق معرفی شد؛ شبکه «افق» شبکه‌ای فرهنگی است که در راستای تنوع و تکثر رسانه‌ای و توجه بایسته به تخصصی‌شدن شبکه‌ها در حوزه «انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، بیداری اسلامی و سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» اقدام به تأمین، تولید و پخش برنامه‌ها در ساختارهای مختلف می‌کند.

بیشتر بخوانید:

جلال غفاری قدیر بعد از جواد رمضان‌نژاد این مسئولیت را برعهده گرفته است. جایگاهی که پیش از این گزینه‌های مختلفی برای آن پیشنهاد شده بود؛ از محسن برمهانی گرفته تا فرشاد مهدی‌پور مدیرمسئول، سردبیر و صاحب‌امتیاز روزنامه صبح‌نو، رسانه‌ها هم گمانه‌زنی کردند تا این که قرعه به نام چهره‌ای دانشگاهی افتاد.

اما جلال غفاری قدیر کیست؟

"جلال غفاری قدیر" چهره‌ای دانشگاهی است و پیش از این رئیس دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه امام حسین(ع) بوده و طی حکمی از این به بعد مسئولیت شبکه افق برعهده اوست. این حکم را روابط عمومی سیما اعلام کرد که سیدمرتضی میرباقری برای جلال غفاری قدیر صادر کرد.

سیدمرتضی میرباقری در حکم انتصاب مدیر جدید شبکه افق بر همکاری و مشارکت نیروهای مجرب، جوان و با انگیزه و مستعد در تولید برنامه‌ها، شناسایی ظرفیت‌ها، استعدادها و رویش‌های انقلاب اسلامی، جذب، به کارگیری آنها و همچنین توانایی کادرسازی حرفه‌ای برای تولید برنامه‌هایی در تراز انقلاب اسلامی در سپهر راهبردهای این شبکه تاکید کرده است.

پرداختن عالمانه، حرفه‌ای، مستند، باورپذیر و هنرمندانه به روایت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از دیگر مأموریت‌های "جلال غفاری قدیر" مدیر جدید شبکه افق است.

روشنگری در برابر تحریفات انقلاب، دشمن‌شناسی و دوست‌شناسی، تولید فیلم و سریال، پویانمایی، مستند، برنامه‌های گفتگو محور و ترکیبی به خصوص در مناسبت‌ها و داشتن حرف‌هایی نو با طرح و فرم جذاب برای مخاطبان از دیگر موارد مطرح شده در این حکم است.

معاون سیما همچنین از تلاش‌های جواد رمضان‌نژاد مدیر سابق این شبکه که چندی پیش به عنوان رئیس شبکه پنج منصوب شد نیز تشکر کرد.

با روشن شدن تکلیف شبکه افق، هجمه‌ها هم به پایان می‌رسد؛ چرا که کماکان برخی اعتقاد دارند این شبکه یا ادغام می‌شود و یا تعطیل! ابهامی که پیش از این جواد رمضان‌نژاد مدیر کنونی شبکه پنج و سرپرست شبکه افق به خبرنگار خبرگزاری تسنیم پاسخ آن را داد. او تأکید کرد: "موضوع تعطیلی و ادغام شبکه افق، کاملاً تکذیب می‌شود و گزینه‌هایی برای مدیریت این شبکه مطرح هستند که در معاونت سیما، بررسی می‌شود. در حیطه اختیارات بنده نیست درباره مدیریت شبکه اظهارنظری داشته باشم اما به‌زودی مدیریت شبکه از میان جوانان کاربلد رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی معرفی خواهد شد".

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
    2 0
    چهره دانشگاهی؟ لطفا چند کتاب و مقاله ایشون رو ذکر می کنید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس