کد خبر 918159
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶
تکسیرا

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نمی دانم چرا بازیکن برزیلی ما مقابل پرسپولیس اخراج شد، شاید خونش به جوش آمد و کارت قرمز گرفت.

به گزارش مشرق، میگوئل تکسیرا، مربی تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی یک ــ یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: قرار نبود من اینجا باشم، اما شرایطی پیش آمد که من به اینجا آمدم. متأسفانه در فوتبال ایران سیرکی به‌وجود آمده است و سرمربی ما نخواست در آن شرکت کند.

وی افزود: ما باید خیلی مسائل را آنالیز کنیم. شما امروز بازی و هواداران ما را دیدید. آنها بسیار خوب از ما حمایت کردند. هر دو تیم بسیار خوب جنگیدند و فکر می‌کنم فوتبال ایران به این بازی‌ها نیاز دارد. بازی سختی بود و می‌دانستیم هر تیمی کمتر اشتباه کند می‌تواند برنده باشد. در هر دو نیمه دو تیم خوب درگیر شدند و می‌دانستیم کمترین اشتباه، تیم پیروز را مشخص می‌کند. هر تیم هم اشتباه می‌کرد ضررش را می‌دیدید.

مربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: ما در نیمه دوم هم توانستیم به گل برسیم و در آخر یک پنالتی گرفته شد که توپ به دست بازیکن ما خورد. این پنالتی هم باید آنالیز شود که آیا درست بوده است یا خیر. در هر صورت چیزی از ارزش‌های ما کم نشده است و هنوز در جایگاه نخست جدول هستیم. جدیداً لیگ به‌شکلی شده که انگار یک تیم یک طرف است و 15 تیم دیگر،‌ آن طرف. در هر صورت من باور دارم به این حقیقت که سپاهان زنده است، هواداران همه‌جوره از ما حمایت کردند و در تمام مسابقات پشت تیم هستند.

تکسیرا در واکنش به طرح این پرسش از سوی خبرنگاری "فوتبال ما به‌اندازه کافی درگیری دارد و  امیر قلعه‌نویی و برانکو ایوانکوویچ همواره با هم دوست بودند و الآن کنایه سیرک به برانکو بازمی‌گردد و آیا این اختلافات را بیشتر نمی‌کند؟"، گفت: شما از من سؤال می‌کنید، پس این (کلمه سیرک) را قبلاً دیده یا شنیده بودید، به همین خاطر است که شما الآن جواب خودتان را می‌دهید. مربی ما هم ناراحت است پس باید این را از ریشه پاک کنیم، بیایید مشکلات را حل کنیم.

بیشتر بخوانید:

برانکو: قلعه نویی دوست من است

در ادامه نشست خبری خبرنگاری که نسبت به استفاده از کلمه سیرک توسط مربی سپاهان در نشست خبری شاکی بود، با اعتراض به تکسیرا اعلام کرد،‌ استفاده از این کلمه در نشست خبری توهین به خبرنگاران است که مربی سپاهان در واکنش به این مسئله عنوان کرد: من با کمال احترام به همه دوستان به اینجا آمدم. شما اشتباه متوجه صحبت من شدید. به‌احترام شما ما اینجا هستیم و به شما احترام می‌گزاریم و اگر این سیرک حقیقت داشت اینجا نبودیم، ما برای شما احترام قائلیم.

مربی تیم سپاهان در پاسخ به این موضوع که چرا تیمش پس از به‌ثمر رساندن گل به حالت تدافعی رفت،‌ عنوان کرد: سؤال بسیار خوبی بود. این اتفاق افتاد و ما بعد از گل نه به‌خاطر اینکه بازیکنان بخواهند یا اینکه سرمربی بخواهد، بلکه به‌خاطر فشار تیم حریف عقب نشستیم. تیم پرسپولیس چون به‌دنبال گلزنی بود مهاجم دیگری اضافه کرد و باعث شد تیم ما کمی عقب بنشیند. این مشکلی است که باید بررسی کنیم و بهتر شویم. این پیغام ما به بازیکنان است؛ وقتی یک گل می‌زنیم باید خیلی سریع به‌دنبال گل‌های بعدی برویم. ذهنیت بازیکنان را باید عوض کنیم که بعد از یک گل به‌دنبال دیگر گل‌ها باشند. همیشه هم این اتفاق نمی‌افتد، چون آن طرف قضیه هم تیم قوی بود و به همین دلیل سخت بود.

تکسیرا درباره صحنه اخراج کی‌روش استنلی و این‌که چه‌اتفاقی در آن صحنه افتاده است،‌ گفت: ما پیش از مسابقه به کی‌روش گفتیم با کسی درگیر نشود. نمی‌دانم در آن صحنه چه شد. بعضی وقت‌ها در بازی‌های حساس و مسابقه‌ای مانند این دیدار که به دربی ایران معروف است، خون بازیکن به‌جوش می‌آید و این اتفاقات می‌افتد. در هر صورت بازیکن هم دوست دارد گل بزند و تیمش پیروز شود. درباره این مسئله هنوز با کی‌روش صحبت نکرده‌ام.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
    0 2
    خوب مشخص است فدراسیون قصد دارد با تضعیف سپاهان پرسپولیس را به صدر جدول ببرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس