کد خبر 917874
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵
چلسی و منچسترسیتی

اولین شکست فصل تیم فوتبال منچسترسیتی به تداوم صدرنشینی تازه شکل گرفته لیورپول انجامید.

به گزارش مشرق، چلسی با برتری 2-0 مقابل منچسترسیتی به رده سوم رسید و می توان گفت به کورس قهرمانی بازگشت. منچسترسیتی نیز با این باخت، صدر را از دست داد.

 

در حساسترین بازی هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، چلسی و منچسترسیتی با قضاوت مایکل الیور در استمفوردبریج به مصاف هم رفتند.

دو تیم در حالی پای به این مسابقه گذاشتند که سیتی می دانست با توجه به برد پرگل لیورپول مقابل بورنموث، برای حفظ صدرنشینی نیاز به برد دارد، در آن سمت چلسی که در میان هفته یک باخت غیرمنتظره را تجربه کرده بود به دنبال جبران بود.

نیمه اول از آن یاران سیتی بود، تیم پپ همچون همیشه با مالکیت بالای توپ و میدان در پی رسیدن به فرصت گلزنی بود، اما تلاش های منچسترسیتی در نیمه نخست با دفاع سرسختانه چلسی و مقاومت تیم ساری به جایی نرسید. ولی اتفاق ویژه نیمه نخست دقیقه 45 رقم خورد.

در حالی که حدود 44 دقیقه و 30 ثانیه، چلسی تیم دفاع کننده بود، برخلاف روند بازی میزبان به گل رسید. یک ضدحمله سریع، حرکت خوب هازارد و پاس در عرض او با ضربه تمام کننده کانته همراه شد تا آبی ها برنده به رختکن بروند.

سیتی در نیمه دوم شکل هجومی تری به خود گرفت، پپ با بازی به گوندوغان و ژسوس سعی کرد نتیجه مسابقه را به نفع خود کند ولی چلسی که روحیه گرفته بود با سختکوشی از داشته هایش دفاع کرد و روی ضدحملات به سیتی ضربه هم می زد و در نهایت به گل دوم نیز رسید.

یک سانتر از روی نقطه کرنر در دقیقه 78 با ضربه سر لوئیز همراه شد و ادرسون برای دومین بار مغلوب شد تا بازی 2-0 شود.

در نهایت نیز چلسی با همین نتیجه پیروز شد تا با 34 امتیاز به رده سوم برسد. سیتی هم با قبول اولین شکست فصل، 41 امتیازی ماند و حالا در رده دوم است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس