نشر بعثت 27 در بیروت

نشر ۲۷ بعثت با ۱۴ عنوان کتاب ترجمه شده در حوزه دفاع مقدس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بیروت حضور دارد.

به گزارش مشرق، شصت‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بیروت با حضور 170 ناشر لبنانی و 75 ناشر از 8 کشور از جمله ایران به مدت 10 روز  به همت انجمن فرهنگ عربی و با همکاری اتحادیه ناشران لبنان در مرکز «سی‌ساید ارینا» بیروت برپا شده است.

حضور انتشارات‌ها و آثار دفاع مقدسی ایرانی نیز در این نمایشگاه قابل توجه است. نشر 27 بعثت یکی از این انتشارات هایی است که آثار خود را که با بیش از 14 اثر ترجمه شده به عربی و انگلیسی است را در نمایشگاه کتاب بیروت عرضه کرده است.

بیشتر بخوانیم:

«شاهینِ برآفتاب» پرواز کرد

کتاب دیگری از «بابایی» و «بهزاد» منتشر شد

پیغام ماهی ها به زبان عربی, گوهر شب چراغ به زبان لاتین, پهلوان گود گرم دشت به زبان لاتین, نونی صفر به زبان لاتین, خط فکه به زبان عربی و لاتین, ماه همراه بچه هاست به زبان عربی و لاتین, درهاله ای از غبار به زبان‌ عربی و لاتین, آلبوم بیست و هفتی ها به زبان عربی و لاتین, بچه های حبیب به زبان عربی و لاتین, مهتاب خین به زبان عربی,.گردان نهم به زبان لاتین و تا آوردگاه  هاله به زبان لاتین از جمله کتاب های نشر 27 است که در نمایشگاه بین المللی کتاب بیروت عرضه شده است.

در کنار نشر 27 بعثت، نشر فاتحان، نشر سوره مهر و مجمع ناشران انقلاب اسلامی هم در مجموعه غرفه های جمهوری اسلامی ایران، حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس