کد خبر 917485
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰
پرسپولیس

بازیکنان تیم پرسپولیس در واکنش به مشکلات متعدد و مسائلی که باعث بر هم خوردن تمرکزشان می‌شود قصد دارند اعتصاب کرده و برای بازی با سپاهان به اصفهان نروند.

به گزارش مشرق، در پی تغییر و تحولات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس و مشکلات عدیده‌ای که این تیم در چند وقت اخیر با آن دست به گریبان بوده، بازیکنان این تیم تصمیم دارند در آستانه بازی با سپاهان اعتصاب کرده و به اصفهان نروند.

بازیکنان پرسپولیس این تصمیم را با خود گرفته‌اند و بنا دارند با توجه به شرایطی که رخ داده برای بازی با سپاهان به اصفهان نروند. فشار بازی‌های پرسپولیس، مشکلات متعدد ازجمله مشکلات مالی و موارد دیگر ازجمله مسائلی است که باعث شده بازیکنان پرسپولیس نسبت به این اتفاقات موضع بگیرند.

بیشتر بخوانید:

واکنش گرشاسبی به خبر استعفایش

بازیکنان پرسپولیس اعتقاد دارند که هر تیم برای حضور موفق در لیگ برتر چندین بازیکن گرفته و هزینه‌های خوبی هم انجام داده‌اند، اما بازیکنان پرسپولیس با کمترین دریافتی در لیگ شرکت کرده و حالا بحث تغییر مدیریتی باعث شده تمرکز آنها به هم بریزد به همین دلیل تصمیم دارند به اصفهان نروند که در این صورت مشخص نیست تکلیف این تیم چه خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • AE ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    10 2
    کار خوبی می کنن این دومین بار در سه سال گذشته هست به صورت عمدی نزدیک فصل نقل و انتقالات که میشه پرسپولیس بدون مدیر عامل میشه این قانون مسخره فقط داره برای پرسپولیس اجرا میشه الآن بعضی باشگاه ها مدیرانشون سنشون بالاتر هست ولی چون جانباز یا ..حساب میشن از این قانون معاف هستن الان این تیم حتی دو مدافع جانشین برای سید جلال انصاری ماهینی نداره مگر میشه با این وضع ادامه داد
  • کریم IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    3 6
    اینا کلا به " ننه من غریبم بازی" عادت کردن!!!!!!!!!!
  • علی IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    13 3
    وقتی ثروت های باد آورده آنهم از جیب مردم به دهن عده ای معلوم الحال به نام فوتبالیست شیرین میاد آقایان برای سگ دوزدن تو زمین فوتبال وسرکارگذاشتن جوانان وسرکیسه کردن کیسه بیت المال هم نازمیکنند وتهدید به اعتصاب کردن .مگربنااست به اصفهان رفتن چه دردی ازمردم درمان کند که آقایان ناز میکنند
  • ایرانی IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    5 3
    اقا نه این فوتبالشون را میخواهیم نه تحمل ناز کردنشون پول مفت این ملت فقیر را ریختین به جیب اینا ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس